اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراب در مجلس خواستار شد

تسریع در احداث آزادراه بستان‌آباد ـ سراب ـ نیر‌ / وضعیت راه‌های سراب نامناسب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراب در مجلس با انتقاد از نامناسب بودن وضعیت راه‌های اصلی این شهرستان خواستار سرعت بخشیدن به روند اجرایی احداث آزادراه سراب ـ بستان‌آباد شد.

تسریع در احداث آزادراه بستان‌آباد ـ سراب ـ نیر‌ / وضعیت راه‌های سراب نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از سراب مهناز بهمنی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از سراب با انتقاد از کندی روند اجرایی آزادراه سراب ـ بستان‌آباد و سراب به نیر اظهار کرد: دسترسی به راه و آب مناسب، حق طبیعی شهروندان سرابی است.

وی، با طرح این پرسش که چرا روند جمعیتی شهرستان سراب سیر نزولی به خود گرفته و جوانان جویای کار به ناچار جلای وطن و زادگاه خود را انتخاب می‌کنند، تصریح کرد: اگر راه مناسبی برای منطقه وجود نداشته باشد بستر توسعه فراهم نخواهد شد و سرمایه‌گذاران راهی جز سرمایه‌بری خود از منطقه نخواهند داشت.

بهمنی با بیان اینکه مسیر ترانزیتی اتصال دو استان آذربایجان‌شرقی و اردبیل همچنین اتصال به جمهوری‌آذربایجان از سراب می‌گذرد، یادآور شد: تسریع در احداث آزادراه خواسته به‌حق مردم محروم سراب است.

نماینده سراب در مجلس خاطرنشان کرد: جاده شربیان به تیکمه‌داش نیز که از محل کمک‌های مردمی احداث شده و 15 کیلومتر مسیرگشایی صورت گرفته، مورد توجه مسئولان وزارت راه و مسکن قرار گیرد.

جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در این جلسه وعده داد، مسائل و مشکلات حوزه راه و حمل‌ونقل منطقه را به مقامات بالادستی منتقل خواهد کرد.

اورجعلی علیزاده ،مدیرکل راه و مسکن و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: اتوبان بستان‌آباد به سراب در طرح‌های مهر ماندگار قرار گرفته و مجموع 97 کیلومتر این اتوبان که در حوزه راه و مسکن اداره کل آذربایجان‌شرقی واقع شده تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: قطعه اول آزادراه از مسیر سراب 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول