اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استقرار چند تیم پلیس در نوروز 91

خطرات احتمالی 11 کیلومتر آزادراه رشت‌ ـ قزوین کنترل می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودبار گفت: با استقرار تیم‌های پلیس راه، کلانتری منجیل در محدوده تونل، یگان امداد، دو دستگاه جرثقیل و اورژانس در محدوده 11 کیلومتر آزاد راه رشت‌-قزوین خطرات احتمالی به نحو مطلوب کنترل می‌شود.

خطرات احتمالی 11 کیلومتر آزادراه رشت‌ ـ قزوین کنترل می‌شود

 سید رسول صمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودبار با قدردانی از حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس، اظهار داشت: همکاری مردم با نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و نیروهای امنیتی و انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت فضای انتخاباتی سالمی را در شهرستان رقم زدند.

وی نقش و تعامل مردم در برقراری امنیت چهارشنبه آخر سال را نیز قابل توجه دانست و گفت: تعامل مردم شهرستان با نیروی انتظامی سبب شده بود تا با بی‌نظمی و حادثه‌ای مواجه نشویم.

فرمانده انتظامی رودبار، برقراری نظم و امنیت را یکی از وظایف ذاتی نیروی انتظامی عنوان کرد و ابراز داشت: این فرماندهی با همکاری ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان و طبق شرح وظایف ذاتی و تدابیر فرماندهی انتظامی استان تمهیدات لازم را برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران در ایام نوروز اندیشیده است.

وی از تشکیل قرارگاه تعطیلات نوروزی در فرماندهی انتظامی رودبار خبر داد و اذعان داشت: خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و شهروندان با همکاری نهادهای مربوطه از اهداف و برنامه‌های این قرارگاه در تعطیلات نوروز امسال است.

صمدی، برگزاری مانور امداد نجات را یکی از برنامه‌های این قرارگاه برشمرد و یادآور شد: مانور امداد و نجات جاده‌ای با مشارکت و همکاری سازمان‌های امداد و نجات جاده‌ای برای آمادگی و تعامل و خدمات‌دهی بیشتر به مسافران برگزار شد.

به گفته وی، حضور نیروی انتظامی در ایام تعطیل با به‌کارگیری تمام توان و امکانات برای خدمات‌دهی به مسافران نوروزی و شهروندان کاملا محسوس می‌شود.

فرمانده انتظامی رودبار از اجرای طرح ترافیک در ایام پیک ترافیک خبر داد و افزود: با به‌کارگیری پلیس راه و راهور در محدوده آزاد راه و محور رودبار و منجیل  طرح روان‌سازی ترافیک برای تسهیل در تردد مسافران در دستور کار قرار گرفته است.

وی استقرار تیم‌های پلیس راه و کلانتری منجیل در محور 11 کیلومتر آزاد راه قزوین‌-رشت را از اقدام‌های انجام گرفته برای روان‌سازی ترافیک این مسیر عنوان کرد و اظهار داشت: این فرماندهی با به‌کارگیری چند تیم متشکل از پلیس راه، کلانتری منجیل در محدوده تونل، یگان امداد، دو دستگاه جرثقیل و اورژانس آماده خدمات‌رسانی به نحو مطلوب در محدوده 11 کیلومتر و کنترل خطرات احتمالی است.

صمدی، مشارکت و همکاری اداره‌ها و سازمان‌ها را برای برقراری سفری ایمن مسافران نوروزی را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: در جلسه شورای ترافیک شهرستان که با ریاست فرماندار برگزار شد، تحقق این امر در دستور کار تمام سازمان‌ها و نهادها قرار گرفت.

وی استقرار 3 ایستگاه ثابت برای خدمات‌دهی به مسافران را از دیگر اقدام‌های نیروی انتظامی رودبار عنوان کرد و اذعان داشت: فرماندهی انتظامی رودبار علاوه بر طرح چینش در محورهای پرترافیک با اضافه کردن گشت‌های انتظامی و استقرار سه ایستگاه پلیس، راهنمایی، هدایت و رسیدگی به مشکلات مسافران را در دستور کار قرار داده است.

این مسئول، پارک ولی‌آباد در رودبار، منجیل و توتکابن را از محل استقرار ایستگاه‌های ثابت پلیس رودبار عنوان کرد.

وی با اشاره به توصیه‌های پلیسی به شهروندان و مسافران اظهار داشت: هنگام مسافرت منازل را به همسایگان مورد اعتماد سپرده و نسبت به قفل و بند کردن منازل باید اقدام کنند.

صمدی، بستن شیر گاز، آب و ... را از نکات ضروری سفر عنوان کرد و افزود: سفر تنها به مقصد رسیدن تلقی نمی‌شود و یک مسافر از مبدأ تا مقصد و بالعکس را باید ایام سفر تلقی کرد.

وی، بررسی فنی خودرو هنگام سفر را مورد تأکید کرد و یادآور شد: تست و بررسی فنی خودرو در رانندگی و ایمنی در سفر نقش موثر دارد.

فرمانده انتظامی رودبار، رانندگی با سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، توجه به فرامین پلیس، عدم نگهداری اسناد و مدارک و اشیای قیمتی هنگام پارک کردن در خودرو را در تامین سفری ایمن و سالم ضروری دانست.

وی با اشاره به شعار نیروی انتظامی «بهار من، امنیت و رضایت توست» در نوروز 91 خاطرنشان کرد: عوامل انتظامی رودبار برای برقراری نظم و امنیت عمومی و جاده‌ای آمادگی کامل دارند.

صمدی، ضمن تبریک سال نو از شهروندان و مسافران خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفر خوش و ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند.

انتهای پیام/خ۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول