اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:

فاز چهار آزادراه شمال تا 22 بهمن ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهار آزادراه تهران شمال یعنی مسیر چالوس به مرزن‌آباد تا 22 بهمن ماه امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

فاز چهار آزادراه شمال تا 22 بهمن ماه امسال بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مرزن آباد، قاسم احمدی لاشکی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از محور کندوان در جمع خبرنگاران از اجرای عملیات روکش آسفالت جاده کندوان از مسیر تونل به سمت مرزن آباد خبر داد.

احمدی بیان داشت: با توجه به اینکه کندوان یکی از محورهای حیاتی کشور و از زیباترین جاده‌های دنیا محسوب می‌شود نیازمند توجه بیشتر و نگاهی فرامنطقه‌ای است که باید اقدامات خوبی در نظر گرفته شود.

وی اظهار داشت: یکی از این اقدامات این است که پروژه روکش آسفالت این محور در طرح مهر ماندگار ریاست جمهوری قرار گرفته و با بودجه‌ای قابل توجه که رقم ریالی و چگونگی آن به‌زودی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد آغاز می‌شود.

احمدی لاشکی خاطرنشان کرد: پروژه‌های طرح مهر ماندگار می‌تواند موجب توسعه شود و باید با در نظرگرفتن پروژه‌های اینچنینی از این شرایط که در صورت توجه و نظارت دقیق منجر به تحول استان در زمینه‌های عمرانی، اقتصادی و... است استفاده لازم شود.

عضو خانه ملت با اشاره به اینکه احداث آزادراه نباید بهانه‌ای شود که کاری در محور کنداون صورت نگیرد، ادامه داد: با پیگیری‌های مختلف این پروژه در مسیر اجرا و اقدام قرار گرفت و باید این مسئله را در نظر داشته باشیم که کندوان رها نشود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی همچنین  بازدیدش به همراه مدیرعامل شرکت آزادراه را بازدیدی خوب عنوان کرد و بیان داشت: فاز چهار آزادراه تهران شمال یعنی مسیر چالوس به مرزن آباد تا 22 بهمن ماه امسال افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: طی نامه‌ای که با هماهنگی اینجانب با امضای 15 نماینده مجلس نهم صورت گرفت مقرر شد تا جلسه‌ای مجزا با حضور ریاست مجلس و وزیر راه پیرامون ادامه وضعیت آزادراه به ویژه در قطعات یک تا سه برگزار شود تا نسبت به ادامه کار بنیاد مستضعفان اقدام شود.

احمدی لاشکی گفت: در حال حاضر فاز یک 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که شامل منطقه از کن تا شهرستانک است و در فاز دو و سه هیچ کاری صورت نگرفته است که نیازمند این است با تعیین تکلیف از بنیاد مستضعفان در این پروژه و وزارت راه تصمیم عاقلانه و اجرایی لحاظ کند.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول