اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد:

نمایشگاه قرآن دانشگاه فرهنگی برای مردم است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن یک دانشگاه فرهنگی برای عموم مردم است.

نمایشگاه قرآن دانشگاه فرهنگی برای مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد سیدی در آئین افتتاحیه نمایشگاه قرآن و عترت و همچنین نمایشگاه تجلی قرآن در عرصه مطبوعات و خبرگزاری‌ها که در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه قرآن و عترت خود به تنهایی در کشور یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی است که مردم را به سمت قرآن گرایش می‌دهد.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، افزود: نمایشگاه قرآن امسال به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و از یک سو فضای نمایشگاه هم افزایش داده شده است.

وی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در چند سال گذشته به گونه‌ای بود که متولیان امر گزیده تولیدات فرهنگی خود را به معرض دید علاقه‌مندان می‌گذاشتند اما امسال هم سعی شده است که در چینش غرفه و نیز برگزاری همزمان نمایشگاه مطبوعات با این نمایشگاه به جذابیت آن افزوده شود.

سیدی خاطرنشان کرد: هنگام برگزاری این نمایشگاه شاهد هستیم که موجی از مسلمانان و شیعیان برای خواندن پیام کتاب عترت پا به بهشتی می‌گذارند که خود یک دانشگاه فرهنگی برای عموم مردم است و تاثیرگذاری آن در دل جامعه بسیار عمیق است و سعی شده است هر سال به محتوای برگزاری آن اضافه شود تا نمایشگاه قرآن و عترت مشهد به‌عنوان یکی از نمایشگاه‌های نمونه در ایران بدل شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول