اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد صورت می‌گیرد

ثبت‌نام در سامانه خادم‌الشهدا در نمایشگاه قرآن مشهد

خبرگزاری فارس: سامانه خادم‌الشهدا در طول زمان برپایی هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد آماده خدمت‌رسانی برای عضویت شهروندان در این سامانه است.

ثبت‌نام در سامانه خادم‌الشهدا در نمایشگاه قرآن مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد، فرهنگسرای پایداری با سه غرفه نمایشگاهی در بخش فرهنگسراهای سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در نمایشگاه قرآن آماده میزبانی از شهروندان برای بازدید است.

بخش اول این غرفه به معرفی فعالیت‌های سال گذشته این فرهنگسرا می‌پردازد که توسط چاپ عکس و بروشور به همراه هنر فضاسازی با استفاده از یک مانیتور لمسی ویژه بازدید مجازی و هم‌چنین نمایشگاه‌های دفاع توسط فرهنگسرا به صورتی که بازدید کنندگان به اجرای کار با نرم‌افزار به صورت لمسی بپردازند، را تشکیل می‌دهد.

ارائه محصولات و تولیدات سمعی و بصری و مکتوب تولید شده فرهنگسرا و ثبت‌نام در سامانه خادم‌الشهدا در طول زمان برپایی نمایشگاه تا انتها از دیگر بخش‌های این غرفه است به این شکل که هر فردی که در سامانه ثبت‌نام کند، چند روز یک‌ بار پیامکی در راستای تداوم ارتباط به مخاطب به وی ارسال می‌شود.

غرفه‌آرایی عنوان بخش دیگر فرهنگسرای پایداری در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن مشهد است که نماد گرامیداشت دفاع مقدس، سنگ مزار شهید گمنام، طومار امضای حمایت از بیداری اسلامی، و ... در آن قرار دارد.

عکاسی خانواده در جبهه برای جذب مخاطبین از خدماتی است که در این غرفه صورت می‌گیرد و عکاسی در فضای جبهه برای خانواده‌ها همان لحضه در سایز 10*15 چاپ و روی شاسی تقدیم خانواده‌ها می‌شود.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول