اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج طلاب سپاه اردبیل:

استکبار جهانی مرزهای اعتقادی ما را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت:‌ استکبار جهانی امروز در یک حرکت تمام عیار مرزهای اعتقادی ما را نشانه رفته است و در صدد تخریب این سد آهنین است.

استکبار جهانی مرزهای اعتقادی ما را نشانه رفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسین نجار صبح امروز همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) در دومین یادواره شهدای محله ارس اردبیل اظهار داشت:‌ خون مجاهدان راه حق و حقیقت بزرگ‌ترین دافع بلا و گرفتاری در سرزمین الهی شده به طوری که ما در یک حرکت انقلابی همانند خون شهدا اجازه ندهیم دشمنان از فرصت پیش آمده به نفع خود استفاده کنند.

وی یکی از پیام‌های اصیل شهیدان را بیداری و بصیرت امت اسلامی در برابر تحرکات حزب شیطان بیان کرد و یادآور شد:‌ امروز امریکا و رژیم صهیونیستی نماد این حزب شیطانی هستند که سعی می‌کنند با شیطنت‌های مختلف راه و رسم ایمان و اعتقاد و شرافت بشری را خدشه‌دار کنند.

رئیس بسیج طلاب سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد:‌ دشمن زبون بعد از ناکامی در عرصه جنگ مستقیم و همچنین تهاجم اجتماعی ـ فرهنگی این بار در حوزه رخنه اقتصادی می‌خواهد آمال و آرزوهای شیطانی‌اش را عینیت ببخشد که ما با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توانمندی‌های داخلی می‌توانیم این هدف دشمن را نیز به انحراف بکشانیم.

نجار پیام و وصیت تمام شهدا را شناخت دشمن و تکیه زدن بر محوریت وحدت و ولایت در مقابله با استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: امروز کمتر کشوری را سراغ داریم که به مانند ایران بتواند مصالح و منافع ملی را تامین و تضمین کند و آزادانه و مستقل روی پای خود بایستد.

این مسئول عنوان کرد:‌ دشمنان این نظام امروز با هر لباسی در صحنه حاضر باشند با درایت مردم محکوم به شکست هستند و اعتبار و آبروی برملا شده آنها روز به روز خدشه‌دار‌تر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در یادواره شهدای ویرثق نیر نیز امام جمعه این شهرستان در سخنانی ولایت‌مداری و عمل به تکلیف را دو عنصر توفیق شهدا در مسیر عبودیت و اطاعت از فرمان الهی و مقتدایشان توصیف کرد و بیان داشت:‌ انقلاب اسلامی ایران انقلاب الگوها و معیار‌هاست که شاخصه ما نیز پایبندی به ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ولایت‌مداری است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی عظمت و بزرگی شهدا را در تداوم راه و مرام حسین‌وار توصیف کرد و افزود: آنچه به انقلاب اسلامی حیات و ممات بخشیده است پیروی از مکتب علوی و حسینی است که این کشور را امروز سرمشق تمام آزادیخواهان دنیا کرده است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول