اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

استکبار به یاس خود در شکست دادن ایران معترف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: نظام استکباری با ذلت تمام به یاس و استیصال خود در شکست و به انزوا کشیدن کشور و ملت ایران معترف است.

استکبار به یاس خود در شکست دادن ایران معترف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری برنامه‌های روز قدس در کوثر اظهار داشت: انقلاب نوپا و جوان ایران در مقابل تمام تهدیدها و تحریم‌ها سربلند ایستاده است و استکبار از به انزوا کشیدن این کشور مایوس شده است.

امام جمعه کوثر با بیان اینکه روز قدس روز مرگ تدریجی استکبار و رژیم صهیونیستی است افزود: امریکا، رژیم صهیونیستی و ایادی مستکبر وی خواب تسلیم ایران را با خود به گور خواهند برد چراکه هر قدر حلقه تحریم‌ها و تهدیدها علیه ایران تنگ‌تر می‌شود به همان میزان ملت ما استوار‌تر و مصمم‌تر در مسیر تعالی نظام گام بر می‌دارند.

وی در ادامه ابراز داشت: مردم با حضور یکپارچه در روز جهانی قدس با ملت مظلوم فلسطین تجدید بیعت می‌کنند. روز قدس نماد فریاد مظلومیت ملل مسلمان جهان در مقابل کفر و استکبار و صهیونیسم جهانی است.

امام جمعه کوثر بیان داشت: تداوم همین راهپیمایی‌ها بود که امروز شاهد خیزش‌های اسلامی در کشورهای منطقه و سقوط پی در پی حکومت‌های کفر و دست نشانده هستیم.

وی افزود: مردم با حضور پرشور و یکپارچه در روز جهانی قدس انزجار و تنفر خود را به رژیم ظالم و غاصب صهیونیست و استکبار جهانی ابراز می‌کنند.

عبداللهی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را جایگزینی استقلال و سربلندی بر رخوت و عنوان کرد و گفت: به همین دلیل است که امروز ایران اسلامی از همه سو مورد آماج قرار گرفته است.

امام جمعه کوثر یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توطئه‌آفرینی‌ها در صدد به زانو درآوردن ملت هستند، اما با حضور ملت در صحنه و اراده مصمم و قوی مردم همه این نقشه‌‌های شوم شکست خورده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به دخالت بیگانگان در امور داخلی سوریه اشاره کرد و گفت: آنچه امروز در این کشور می‌بینیم دخالت عوامل استکبار، وهابیان و ارتجاع منطقه در امور داخلی کشوری است که گناه آن دفاع از حقوق مسلمانان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه کوثر در پایان سخنان خود با تبریک 23 مردادماه روز پیروزی حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی ابراز داشت: حزب‌الله لبنان یک مجموعه نیروهای جهادی و با ایمان هستند و هدف اسراییل از این حمله انهدام کامل حزب‌الله بود اما در پرتو ایمان و ایستادگی حزب‌الله ضربه محکمی به این رژیم وارد آمد و پوزه صهیونسیت‌ها تا ابد به خاک مالیده شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول