اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش هفتکل:

هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه هفتکل ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش هفتکل از آغاز ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه در این شهرستان خبر داد.

هنرستان فنی و حرفه‌ای دخترانه هفتکل ساخته می‌شود

محمد بهزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار کرد: این هنرستان در کوی شهید موسوی دامغانی و در کنار پارک شهدای گمنام ساخته خواهد شد.

وی افزود: این هنرستان در زمینی به مساحت 3 هزار و 600 مترمربع و زیر بنای یک هزار و 600 مترمربع توسط اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان احداث می‌شود.

او ادامه داد: هنرستان فنی و حرفه‌ای دختران هفتکل در دو طبقه ساخته می‌شود که ساخت آن نقش بسیار مؤثری در گسترش رشته‌های فنی و حرفه‌ای در سطح شهرستان دارد.

رئیس آموزش و پرورش هفتکل به مشخصات این هنرستان فنی و حرفه‌ای دختران اشاره کرد و گفت: این هنرستان با اسکلت فلزی ساخته می‌شود که در مقابل زلزله نیز مقاوم است.

وی در ادامه به بیان اعتبار اختصاص یافته برای این پروژه اشاره کرد و گفت: اعتبار ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای دختران هفتکل 10 میلیارد ریال است و بر اساس قرار دادی که با پیمانکار پروژه منعقد شده این پروژه در تابستان سال 92 ساخته می‌شود و در سال تحصیلی 93-92 به بهره برداری می‌رسد.

بهزادی در پایان به بیان اهداف ساخت هنرستان فنی و حرفه‌ای دختران هفتکل پرداخت و گفت: با راه اندازی این هنرستان رشته‌های بیشتری در شاخه فنی و حرفه‌ای راه اندازی می‌شوند و دانش آموزان با یک حرفه و مهارت شغلی فارغ التحصیل می‌شوند که برای ورود به بازار کار با مشکلات کمتری روبه رو خواهند بود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول