اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی یکسال در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای امام علی بافق صورت گرفت

آموزش بیش از 220 هزار نفر ساعت در 16 رشته فنی و حرفه‌ای

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز آموزشگاه فنی و حرفه‌ای امام علی (ع) بافق از آموزش بیش از 223 هزار و 610 نفر ساعت در قالب 16 رشته طی یک سال در این مرکز خبر داد.

آموزش بیش از 220 هزار نفر ساعت در 16 رشته فنی و حرفه‌ای

کاظم ناظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بافق با ارائه گزارش عملکرد مرکز فنی و حرفه‌ای بافق اظهار داشت: از این تعداد آموزش دیده یک هزار و 18 نفر مرد و 510 نفر زن بوده‌اند که در گروه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره به راه‌‌اندازی رشته‌های جدید در این مرکز خاطرنشان کرد: عمده‌ترین رشته‌ای که در سال جاری در مرکز فنی و حرفه‌ای بافق دایر شده، رشته لکوموتیو رانی است که برای نخستین بار در استان در شهرستان‌های بافق و طبس به طور همزمان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای بافق خاطرنشان کرد: در این دوره که با همکاری راه آهن بافق و اداره کل راه آهن استان یزد برگزار می‌شود، 23 نفر از متقاضیان شغل لکوموتیو رانی شرکت می‌کنند.

ناظمی افزود: دوره آموزشی لکوموتیورانی هزار ساعت است که 250 ساعت آن به صورت تئوری در مرکز بافق و بقیه به صورت کار عملی و کار روی لکوموتیو در محل کارخانجات تعمیرات لکوموتیو بافق انجام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده در این مرکز عنوان کرد: تجهیز کارگاه تست جوش در مرکز بافق با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان نیز از مهم‌ترین اقدام انجام شده در این مرکز است.

مدیر مرکز فنی و حرفه‌ای بافق افزود: برگزاری دوره برق لکوموتیو، تعمیر موتور و ترمز لکوموتیو، از دیگر کلاس‌های برگزار شده در مرکز بافق بوده است که آزمون‌های این دوره‌ها هم برگزار شده است.

وی گفت: تعداد کارآموزانی که از این رشته‌ها به صورت آموزش در صنایع استفاده کرده‌اند در هر رشته 25 نفر کارآموز بوده‌ و علاوه بر آن برای کارکنان کارخانجات تعمیرات لوکوموتیو بافق نیز به صورت آموزش ضمن خدمت انجام شده است.

انتهای‌پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول