اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری انتخابات

اعضای انجمن صنفی فنی و حرفه‌ای سوادکوه انتخاب شدند

خبرگزاری فارس: با برگزاری انتخابات، اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه معرفی شدند.

اعضای انجمن صنفی فنی و حرفه‌ای سوادکوه انتخاب شدند

عباس علیپور مدیر عامل سابق و منتخب هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از برگزاری جلسه انتخابات انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای شهرستان سوادکوه با حضور مؤسسان آموزشگاه‌های شهرستان در محل مرکز فنی و حرفه‌ای غدیر سوادکوه خبر داد.

وی گفت: ارائه گزارش فعالیت هیئت مدیره و بررسی نقاط قوت و ضعف انجمن نیز در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

مدیر عامل سابق و منتخب هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه با اشاره به آغاز فعالیت این انجمن در سال 88، عنوان کرد: حمایت و پشتیبانی از فعالیت‌های آموزشگاه‌های آزاد در راستای اساسنامه تنظیمی و ساماندهی اداری این انجمن صنفی از فعالیت‌های اولیه ما بوده است.

علیپور به مقایسه فعالیت‌های این انجمن با برخی از انجمن‌های صنفی سایر شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های انجام شده این انجمن در راستای دستیابی به اهداف اساسنامه و اعضا انجام شده است.

وی به پرداخت منظم حق عضویت اعضا اشاره و خاطرنشان کرد: پرداخت منظم حق عضویت‌ها بیانگر علاقه و اعتقاد اعضا به اهداف انجمن بوده و این هزینه‌ها در راستای فعالیت‌های مورد نظر هزینه شده است.

مدیر عامل سابق و منتخب هیئت مدیره انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه گفت: عباس علیپور، مهری یزدانی، مهدی معلمی، محمدولی متانی و مریم بزرگمهر با کسب بیشترین آرا به عضویت هیئت مدیره و فرزانه سوهانی به عنوان بازرس انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سوادکوه انتخاب شدند.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول