اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی:

ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازمه تولید داخلی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازمه تولید داخلی و ارتقاء بهره‌وری است.

ارتقای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازمه تولید داخلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، خلیل خوابنما ظهر امروز در جمع کارکنان و مدیران و مربیان فنی و حرفه‌ای گناباد اظهار داشت: نظام آموزش فنی و حرفه‌ای که به عنوان سومین نظام اموزشی کشور در حال شکل‌گیری است، سیاست‌گذاری مهارتی کشور را برعهده دارد که حسن آن ایجاد وحدت رویه در محموله مهارتی کشور است.

وی افزود: فنی و حرفه‌ای در همه عرصه‌ها به‌ویژه در حوزه روستا موفق بوده است چون در روستا مشارکت مردم سبب موفقیت کار شده است.  

خوابنما افزود: ارتقا آموزش‌های فنی و حرفه‌ای لازمه تولید داخلی و ارتقا بهره‌وری است.

فرماندار گناباد نیز در ادامه گفت: نظام سلطه و سرمایه‌داری بر خلاف همه ریاکاری‌هایی که عنوان می‌کند خواهان پیشرفت و دموکراسی و آزادی برای همه جوامع است.

محمد صفایی افزود: یک جامعه مصرف زده نمی‌تواند مولد جامعه‌ای پویا باشد و همین امر سبب شده جامعه ما گرفتار فرهنگ مبتذل مصرف به عنوان یک تهدید باشد که به فرهنگ کار و تلاش آسیب‌زده است.

وی گفت: کشور ما در تولید علم بیش از 11 برابر متوسط جهانی تولید داشته است اما تنها 2 درصد این تولید جنبه کاربردی پیدا کرده و این جاست که جایگاه فنی و حرفه‌ای در جامعه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول