اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه:

3 سوادکوهی به المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای کشور راه یافتند

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه گفت: سه کارآموز فنی و حرفه‌ای سوادکوه به المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای کشور راه یافتند.

3 سوادکوهی به المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای کشور راه یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، هوشنگ علیزاده ظهر امروز در جلسه ارزیابی فعالیت نمایندگان سوادکوه در المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای مازندران، گفت: کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه در مرحله استانی سیزدهمین دوره المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای فعال و قابل قبول ظاهر شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای، افزود: المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با هدف رقابت سالم بین جوانان در زمینه مهارت فنی و حرفه‌ای و کشف استعدادهای برتر برگزار می‌شود.

وی با بیان این که المپیاد مهارت‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند به اشتغال‌زایی کارآموزان نیز کمک کند، خاطر نشان کرد: شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد بستر مناسب برای ارتقاء مهارت‌های حرفه‌ای تا سطح مهارت‌های جهانی نیز از دیگر اهداف برگزاری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای است.

علیزاده به برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از بازی‌ها در اوایل خرداد سال‌جاری اشاره کرد و گفت: 37 نفر از جوانان دختر و پسر زیر 20 سال در 10 حرفه مهارتی به رقابت پرداختند که 10 نفر موفق به حضور در المپیاد استانی شدند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه، افزود: طراحی صفحات وب، تاسیسات الکتریکی ـ الکترونیک،  فناوری اتومبیل، خیاطی (فناوری مد)، فناوری اطلاعات( راهکارهای نرم افزار) و چهار نفر در حرفه‌های مکاترونیک (تیمی دو نفره) و رباتیک ( تیمی دو نفره) برای شرکت در مرحله رقابت استانی انتخاب و معرفی شدند.

وی از موفقیت سه کارآموز سوادکوهی در مسابقات استانی خبر داد و افزود: سهم شهرستان سوادکوه دو مقام اول توسط آرمین رحمانی در حرفه الکترونیک و سهیل حسنی خرمندیچالی و محمد حمیدی در حرفه مکاترونیک و مقام دوم توسط عباس خسروی خرجی در حرفه فناوری اتومبیل به دست آمده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سوادکوه از برگزاری رقابت کشوری المپیاد مهارت فنی و حرفه‌ای با حضور منتخبان استان‌های کشور در نیمه دوم شهریور خبر داد.

انتهای پیام/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول