اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

تشنج سوریه برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: آمریکا و انگلیس در صدد ایجاد تفرقه و متشنج ساختن اوضاع منطقه، به خصوص در سوریه هستند تا از این راه بستر مناسبی برای حمایت و حفظ رژیم غاصب صهیونیستی فراهم آورند.

تشنج سوریه برای حفظ رژیم غاصب صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در جلسه هماهنگی ستاد استانی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز با توجه به تحولات شگرف منطقه‌ای و موج بیداری اسلامی، شاهد به ثمر نشستن نهضت اسلامی امام خمینی (ره) در بین جوامع اسلامی هستیم و روز قدس فرصت مناسبی در راستای پاسداری از این فرهنگ و اندیشه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر آمریکا، انگلیس و سایر هم‌پیمانانشان، در صدد ایجاد تفرقه و متشنج ساختن اوضاع منطقه به خصوص در سوریه هستند تا از این راه بستر مناسبی برای حمایت و حفظ رژیم غاصب صهیونیستی فراهم آورند.

جمشیدی خاطر نشان کرد: مستکبران با درک عواقب بیداری اسلامی و تحلیل موضوع می‌خواهند با استفاده سوء از ابزارهای قوی تبلیغاتی خود، برنامه‌های شیطانی‌شان را به پیش ببرند که لازمه خنثی‌سازی این توطئه‌ها مدیریت هوشمندانه و استفاده مناسب از فرصت‌هایی نظیر روز جهانی قدس است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با استفاده از فضای رسانه‌ای منفی علیه ایران اسلامی و با تأکید بر مشکلات اقتصادی کشور، قصد به انحراف کشیدن افکار عمومی جامعه در قبال آنچه که در دنیا در حال وقوع است را دارد، لذا نقش صدا و سیما در خنثی‌سازی این توطئه دشمن بسیار مهم و حائز اهمیت است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان افزود: رسانه ملی می‌تواند با آگاهی‌بخشی به مردم در خصوص حفظ دستاوردهای انقلاب، موضع‌گیری ایران اسلامی در خصوص سوریه و فلسطین و برپایی میزگرد و نشست در قالب برنامه‌هایی نو با موضوعات محوری روز، در اغنای مردم نقش مناسبی را ایفا کند.

وی تأکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این روز مهم و تاریخی تلاش کنند.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول