اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس:

وضعیت سوریه به شرایط ایران گره خورده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت سوریه به خصوص در برهه کنونی به وضع جمهوری اسلامی ایران گره خورده است.

وضعیت سوریه به شرایط ایران گره خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی، علی‏رضا خسروی در جمع شمار زیادی از مردم درجزین اظهار کرد: دشمنی غرب با مردم سوریه به دلیل همراهی با جمهوری اسلامی ایران، حمایت از جنگ 22 روزه و جنگ 33 روزه در لبنان است.

وی با اشاره به مشکلات مسلمانان در کشورهایی چون سوریه و میانمار٬ شرایط حاکم بر جهان را بسیار سخت و پیچیده خواند و گفت: عامل این جنایات همان کسانی هستند که می‏خواهند برای کسانی که تنها حرف از تمدن می‏زنند، فرش قرمز پهن کنند.

خسروی جرم سوریه را ایستادگی برابر رژیم غاصب صهیونیستی در اراضی اشغالی به عنوان خط مقدم مقاومت دانست و گفت: حمایت تمام قد از مقاومت در جنگ 33 روزه و حمایت از مسلمانان فلسطینی در جنگ 22 روزه غزه از دیگر جرایم سوریه است.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: چهارمین جرم سوریه، همراهی با ایران اسلامی در سه دهه اخیر است که باعث شده تا امروز آمریکا، اسرائیل و انگلیس به همراه دولت‌هایی نظیر ترکیه، قطر و عربستان در مسایل این کشور دخالت آشکار داشته باشند.

خسروی خاطرنشان کرد: این کشورها برای جبران شکست‏های قبلی خود، امروز از تروریست‏ها در سوریه حمایت می‏کنند.

وی وضع مسلمانان در میانمار را نیز اسفبار خواند و افزود: کشتار مسلمانان در میانمار در حالی انجام می‏شود که مدعیان دموکراسی و حقوق بشر سکوت کرده‏اند و مشخص نیست کجا هستند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از مجموع جمعیت میانمار، تنها چهار درصد آنها را مسلمانان تشکیل می‏دهند که از ابتدایی‏ترین حقوق انسانی محروم هستند.

خسروی گفت: کسانی که ادعای دموکراسی دارند، امروز کجا هستند تا وضع میانمار را ببینند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هدف غربی‏ها در همه این صحنه‏ها، نظام و کشور ایران بوده و هدف این است که نقش ایران را به عنوان موتور محرک کشورهای اسلامی کم‏رنگ جلوه دهند.

خسروی همچنین به روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: خبرنگاران دیده‏بانان جامعه در تمام صحنه‏های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هستند.

نماینده مردم شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاری جزو مشاغل سخت و پرخطر محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: انتقاد و هشدارهای خبرنگاران برای مسئولان بسیار سازنده است.

انتهای پیام/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول