اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

احترام به آرای مردم تنها راه حل مشکلات سوریه است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نظام سلطه نمی‎تواند با زور اسلحه و تجهیز عده‎ای فریب خورده در سوریه تغییر ایجاد کند.

احترام به آرای مردم تنها راه حل مشکلات سوریه است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه مراسم بهره‎برداری از 800 پایگاه مقاومت و 40 سالن فرهنگی ورزشی در استان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم سوریه باید حکومت و رئیس جمهور خود را انتخاب کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: غرب نمی‎تواند با تجهیز عده‎ای فریب خورده به سلاح و بمب با زور نظام کشور سوریه را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه احترام به آرای مردم سوریه تنها راه حل مشکلات این کشور است تاکید کرد: بهترین راه حل این است که سلاح‎ها را زمین بگذارند و در انتخابات شرکت کنند و رای بدهند تا رئیس جمهور منتخب مردم انتخاب شود.

نقدی با اشاره به استعفای کوفی عنان از پرونده سوریه تصریح کرد: مهم‌ترین پیام این استعفا متوجه غربی‎هاست، ابرقدرت‎ها حتی یک روز اجازه برقراری صلح و آرامش در سوریه را ندادند و تلاش کردند دامنه آتش در این کشور را گسترده‎تر کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه در ارتباط با بهره‎برداری از 40 سالن فرهنگی ورزشی و 800 پایگاه مقاومت در استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‎ریزی ما هر حوزه مقاومت یک سالن ورزشی خواهد داشت که تا پایان سال گذشته 114 سالن فرهنگی ورزشی در این استان ساخته خواهد شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: شهر مشهد با توجه به مشکل زمین از نظر زیرساخت‎های مورد نیاز ماموریت بسیج دچار عقب‌ماندگی است اما با همکاری استانداری خراسان‌رضوی، کمیته‎ای در استانداری این استان جهت پیگیری این موضوع و رفع عقب ماندگی‎ها ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: سالن‎های ورزشی صالحین این فرصت را در اختیار بسیجیان قرار می‎دهد تا در کنار ساختن ذهن و بنیان‎های اعتقادی جسم خود را نیز بسازند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول