اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

حضور تروریست‌ها در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: آمریکا و صهیونیسم بیش از 20 هزار تروریست را وارد خاک سوریه کردند تا به دنیا بقبولانند مردم سوریه قیام کرده‌اند، اما هدف آنها حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است.

حضور تروریست‌ها در سوریه برای حفظ رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بافت با بیان یک داستان قرآنی، اظهار داشت: تمام امور از قدرت و حکمت خداست و ما باید شکرگزار نعمت‌های خداوند باشیم تا خدا نعمت‌هایش را بر ما بیشتر کند، نه اینکه مغرور و ناسپاس شویم و خودمان را بدبخت و بیچاره کنیم.

وی افزود: بالاترین حسرت، ندامت و پشیمانی آخرت برای پدری است که مالش را از هر جایی جمع کرده و واجبات و مستحبات مال را مثل خمس و زکات و ... ادا نکرده است، اما فرزندی صالح دارد که مال را پاک کرده و واجبات و مستحبات مال را ادا می‌کند و در روز قیامت ثواب برای فرزند و حسرت و ندامت گریبان‌گیر این پدر است.

ابراهیمی با تسلیت شهادت امام علی (ع) بیان داشت: این حضرت در واپسین لحظه‌های عمر با برکت روش‌های زندگی از جمله رعایت تقوی، اهمیت به دین، متعهد بودن نسبت به قرآن و خوب همسایه‌داری را بیان فرمودند.

وی عنوان کرد: جمعه آینده روز قدس و یادگار ماندگار حضرت امام (ره) و بسیار با اهمیت است و در سال جاری که استکبار جهانی از بیداری اسلامی ضربه کاری خورده و به دنبال انحراف و موج سواری در بیداری اسلامی است، برگزاری هر چه با شکوه‌تر راهپیمایی روز قدس می‌تواند مشت محکمی بر دهان استکبار بکوبد.

ابراهیمی بیان داشت: راهپیمایی روز قدس در بافت باشکوه هر چه تمام‌تر از روبه‌روی مسجد صاحب‌الزمان (عج) آغاز می‌شود و تا مصلا ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است بنابراین بیکار نمی‌نشیند و کارهایی مانند جنگ با حزب‌الله، فتنه 88 در ایران اسلامی و ایجاد ناامنی در سوریه را انجام داده و می‌دهد.

ابراهیمی بیان کرد:‌ آمریکا و صهیونیست بیش از  20 هزار تروریست را وارد خاک سوریه کردند تا به دنیا بقبولانند مردم سوریه قیام کرده‌اند، اما هدف آنها حفظ موجودیت رژیم صهیونیستی است.

وی اذعان داشت: دشمن در سال 88 تمام قوای خود را جمع کرد تا این آتشفشان بیداری اسلامی که قلب جمهوری اسلامی بود را خاموش کنند، اما ناکام ماندند و ملت ایران پیروز شد.

ابراهیمی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی روز به روز در حال ضعیف شدن است و اگر فشارهایی را علیه ملت ایران توسط استکبار جهانی به رهبری آمریکا و صهیونیست‌ها می‌بینیم، نفس‌های آخر آن‌ها است.

وی تصریح کرد: دعا کردن بهترین عمل در شب قدر است که می‌تواند در سرنوشت انسان بسیار تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول