اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاش دشمن برای رو در رو قرار دادن ملت ایران

حوادث امروز سوریه قرار بود بعد از انتخابات 88 در ایران اتفاق بیفتد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی دین‌خواهی و تمسک به اهل بیت را عامل مصونیت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌ها دانست و گفت: حوادثی که امروز در سوریه در جریان است قرار بود بعد از انتخابات 88 در ایران اتفاق بیفتد.

حوادث امروز سوریه قرار بود بعد از انتخابات 88 در ایران اتفاق بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از تسوج، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در جمع مردم تسوج از توابع شهرستان شبستر، با بیان اینکه آمریکا پایگاه‌های خود را در منطقه خاورمیانه از دست داده است، افزود: عربستان به عنوان آخرین پایگاه نظام سلطه نیز امروز دچار تزلزل شده و آبستن حوادثی است که از بین رفتن ظلم و جور حاکمان وابسته به غرب را نوید می‌دهد.

وی با اشاره به توطئه‌های 33 ساله دشمن علیه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: گرچه ظاهر دشمنی‌های نظام سلطه با ملت ایران، انرژی هسته‌ای است اما تاریخ نشان داده است که آنها با دیانت ملت ایران دشمنی دارند و انرژی هسته‌ای تنها یک بهانه است.

بیگی با بیان اینکه مخالفت‌های غرب با جمهوری اسلامی ادامه خواهد داشت، افزود: آنها زمانی بر کشور ما حاکم بودند اما امروز ملت ایران نه تنها سلطه آنها را نمی‌پذیرد بلکه ملت‌های دیگر را نیز به حقانیت و آزادی‌خواهی دعوت می‌کند و این موضوع برای آنها قابل قبول نیست.

وی دین‌خواهی و تمسک به اهل بیت را عامل مصونیت ملت ایران در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌ها دانست و گفت: حوادثی که امروز در سوریه در جریان است قرار بود بعد از انتخابات 88 در ایران اتفاق بیفتد و تلاش دشمن این بود که با ایجاد جنگ داخلی، ملت ایران را رو در روی یکدیگر قرار دهد.

بیگی تصریح کرد: وجود مقام معظم رهبری به عنوان ولی‌فقیه تمام نقشه‌های دشمن را خنثی کرده و انقلاب را در مقابل طوفان حوادث بیمه کرده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با اشاره به هجمه اقتصادی نظام سلطه علیه ملت ایران افزود: دشمن انتظار داشت که تحریم‌ها ملت ایران را فلج کند اما علیرغم تشدید تحریم‌ها این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: آخرین مرحله از تحریم‌های دشمن تهدید به قطع خرید نفت از ایران است با این هدف که نفت پشتوانه اقتصاد جمهوری اسلامی نباشد.

بیگی با بیان اینکه ملت ایران همواره تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده، اظهار داشت: تحریم نفتی می‌تواند فرصتی برای رهایی از وابستگی اقتصاد کشور به نفت و خودکفایی اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه اگر استقلال اقتصادی نداشته باشیم با کمترین تحول، جامعه دچار تلاطم می‌شود، افزود: شرایط کنونی اقتضا می‌کند که اقتصاد خود را متکی بر تولید ملی و مدیریت مصرف بنا کنیم.

بیگی با اشاره به برخی مشکلات اخیر در بازار مصرف خاطرنشان کرد: نباید اجازه ندهیم تنگناهای اقتصادی دستمایه تلاش ضدانقلاب و کسانی قرار گیرد که می‌خواهند مردم را نسبت به کارآمدی نظام اسلامی ناامید کنند.

وی تصریح کرد: اگر این گونه موضوعات موجب فشار به دولت و اخلال در امور اجرایی کشور شود دولت نخواهد توانست برنامه تقویت تولید ملی و مدیریت اقتصادی خود را پیش ببرد.

بیگی با بیان اینکه دولت در مسیر استقلال اقتصادی مصمم است، بر همراهی مردم با سیاست‌های دولت تاکید کرد.

علیرضابیگی پیش از دیدار با مردم تسوج از چند پروژه عمرانی در شبستر، تسوج و صوفیان بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول