اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان چاراویماق:

استعدادهای ورزشی جوانان در معرض دید نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان چاراویماق گفت: استعدادهای ورزشی جوانان شهرستان در معرض دید نیست.

استعدادهای ورزشی جوانان در معرض دید نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت بدنی آذربایجان‌شرقی، محمد عبداللهی در نشست شورای ورزش شهرستان چاراویماق که با حضور سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی و معاون امور ورزشی و روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان چاراویماق برگزار شد، اظهار کرد: استعدادها و ظرفیت‌های ورزشی موجود در شهرستان چاراویماق بسیار بالاست و فقط نیاز به شناسایی و پرورش آنهاست و در این راه نیاز است امکان ورزشی در روستاها و بخش‌های تابعه افزایش یابد.
وی در ادامه گفت: پویایی جامعه فقط با ورزش امکان‌پذیر است و جامعه‌ای که پویا، سرزنده و شاداب باشد سازندگی و پیشرفت در آن چشمگیر خواهد بود.
فرماندار شهرستان چاراویماق افزود: رویکرد دولت دکتر احمدی‌نژاد به ورزش کشور و استان آذربایجان‌شرقی در توسعه و گسترش فضاهای ورزشی، ورزش قهرمانی و ورزش همگانی بسیار مهم و انقلابی بوده و اتفاقات مهم و بزرگی در بخش ورزش کشور روی داده است.
وی اظهار کرد: آخرین حلقه توجه دولت نهم و دهم به ورزش توجه به ورزش قهرمانی و کسب افتخار در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی است که افتخارات ورزش کشور در این چند ساله گواه این مدعاست.
فرماندار شهرستان چاراویماق، در خصوص وضعیت ورزشی شهرستان چاراویماق گفت: مشکل اصلی ورزش شهرستان چاراویماق کمبود نیروی انسانی در بخش اداره ورزش و جوانان و مربیان زبده در بخش ورزش است و در این راه رایزنی‌های لازم انجام گرفته و نیروهای انسانی جدیدی وارد بدنه اداری خواهند شد و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز برای برگزاری کلاس‌های اموزشی و ارتقا سطح علمی و کیفی مربیان نیز اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
وی، نبود استخر سرپوشیده، بازسازی استادیوم ورزشی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاها و بخش‌ها را از دیگر نیازهای این شهرستان در بخش ورزش دانست.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول