اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سابق هیئت اتومبیل‌رانی خراسان‌رضوی:

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در هیئت‌ها رئیس‌کُشی به راه‌ انداخته است

خبرگزاری فارس: سرپرست مستعفی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی گفت: دستورات مدیرکل ورزش و جوانان استان غیر منطقی و غیر قابل اجراست و در این ارتباط می‌توان گفت که او در هیئت‏‎ها مدیرکُشی راه انداخته‎ است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی در هیئت‌ها رئیس‌کُشی به راه‌ انداخته است

رضا رمضانی در گفت‎و‎گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد اظهار کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان روشی جدید در مدیریت ابداع کرده است و در این ارتباط به استعفای من پس از دو ماه جواب داد، به زمان‌های تعیین شده فدراسیون برای برگزاری مجمع بی‌توجهی کرد و به مسائل و مشکلات هیئتی که در کشور نمونه شناخته شده است، هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه اقدامات اداره‌کل در قبال هیئت کم‌لطفی است، تصریح کرد: اداره‌ کل ورزش و جوانان هیچ همکاری با هیئت نداشته است و تمام تلاش خود را برای متوقف کردن کارهای هیئت انجام داده است.

سرپرست مستعفی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خراسان‌رضوی افزود: متاسفانه مدیرکل بر طبل ناهماهنگی می‌کوبد و نمی‌دانم که تضعیف چه سودی خواهد داشت.

وی افزود: هیئت خراسان به مدت چهار سال در کشور نمونه انتخاب شده و تنها هیئتی است که از فدراسیون جهانی لوح تقدیر دریافت کرده است و ما در موتورکراس نایب قهرمان کشور هستیم و در بخش ماشین‌های کلاسیک نیز فعال‌ترین کمیته را داریم، باید چه کار کنیم دیگر تا به جای تقدیر اقدامات ما را زیر سؤال نبرند.

رئیس سابق هیئت اتومبیلرانی خراسان‌رضوی با بیان اینکه قضاوت‌های هاشمی‌جواهری بدبینانه است، مدعی شد: عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان نسبت به هیئت عادلانه نیست، او برخی صحبت‌های نسنجیده را در ارتباط با هیئت به رسانه‌ها کشانده است.

رمضانی افزود: استعفای من به خاطر قضاوت‎های عجولانه مدیرکل بود چراکه تصمیماتی متولی ورزش استان گرفته است به نفع هیئت نیست و من نمی‎توانم به آنها تن بدهم.

وی افزود: مدیرکل ورزش و جوانان استان می‏خواهد در مجاورت پیست موتور سواری ما که تنها پیست مشهد است و در حاشیه جاده شاندیز قرار دارد، مغازه بسازد و به گفته رئیس تربیت بدنی شهرستان طرقبه شاندیز این مغازه را می‏خواهند به مبل‌فروشی‎ها اجاره دهند، این تنها پیست مرکز استان است و درست نیست در کنارش این اتفاقات رخ دهد.

رمضانی ادامه داد: این پیست یکی از زیباترین پیست‎‏های ایران است و قرار بود ما در آن میزبان مسابقات کشوری باشیم، اداره ‌کل برای احداث این مغازه 100 میلیون تومان قرارداد می‎بندد در حالی که با پروژه‎های ما برای تجهیز پیست موافقت نمی‎شود.

وی افزود: دستورات مدیرکل ورزش و جوانان استان غیر منطقی و غیر قابل اجرا بود، این مدیرکُشی که او در هیئت‏‎ها راه انداخته‎ است به نفع ورزش استان نیست و دودش به چشم ورزشکاران می‎رود.

سرپرست مستعفی هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان خراسان‌رضوی در ارتباط با صحبت‌های هاشمی‌جواهری در نشست خبری خود مبنی بر اینکه درآمدهای هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری به حساب شخصی واریز می‌شود، گفت: جواهری می‌گوید درآمدها به حساب شخص واریز می‌شود که این صحبت نادرست است، این گفته‌ها سندی ندارد و قابل پیگیری است زیرا سبب تشویش اذهان عمومی شده است.

وی افزود: از 16 سال پیش تاکنون از وجوهی که بابت ورودی گرفته شده، حتی یک ریال به حساب شخصی فردی واریز نشده است و حتی بعضی از ورزشکاران حرفه‌ای این رشته برای بهبود وضعیت پیست از جیب خود هزینه کرده‌اند.

سرپرست مستعفی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی گفت: هیئت بالغ بر 100 میلیون تومان را از جیب خود و ورزشکاران خرج کرده که این موضوع بنا به اخلاق پهلوانی قابل تقدیر است و نه اینکه این عمل با تهمت زدن تحقیر شود.

رمضانی با انتقاد از گفته‎های مدیرکل ورزش و جوانان استان در نشست خبری‎اش تاکید کرد: دکتر جواهری هشت یا 9 ماه است، مدیرکل شد است اما این پیست 16 سال است که فعالیت می‎کند، آیا در این 16 سال هیچ مدیرکلی متوجه مشکل این پیست نشده بود که حالا مدیرکل متوجه آن شده است.

وی در ارتباط با دریاچه مجموعه ثامن نیز گفت: کدام دریاچه؟ مجموعه ثامن دریاچه‏ای ندارد، یک کال مخروبه است که موتورسوران ما به سختی در آن تمرین می‎کنند و در وضعیتش هیچ تغییری ایجاد نکرده‎اند.

وی ادامه داد: به گفته هاشمی جواهری، در یک مسابقه به 20 هزار نفر بلیط فروخته‎ایم که این کاملا نادرست است، ما در هفته شاید بیشتر از 200 بلیط می‎فروختیم که در کل سال شاید 15 هزار بلیط هم نشود که درآمدش به حساب هیئت می‎رود و برای اتومبیلرانی خرج می‎شود.

سرپرست مستعفی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی ادامه داد: این بلیط فروشی از سال‎های قبل بوده، زمانی بلیط مسابقات و تمرینات اتومبیلرانی در روزهای جمعه 50 تومان بوده و سال قبل به 2 هزار تومان رسیده است.

سرپرست مستعفی هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان‌رضوی گفت: مجموعه پیست‎های ما 6 هزار مترمربع مساحت دارند که 15 صدم درصد مساحت مجموعه ثامن را اشغال کرده‎اند در حالیکه در این مجموعه هیچ رشته‎ای فعالیت نمی‎کند، اتومبیلرانی سبب رونق آن شده است.

رمضانی در ارتباط با مشکل مالکیت پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی ثامن با توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در آن تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت مالکیت وجود ندارد، مالک پیست دولت است و هرکسی هم که در پیست سرمایه‌گذاری کرده از محل درآمد‎های هیئت هزینه‎هایش پرداخت شده است.

وی افزود: هر تغییری که در مجموعه ثامن رخ داده با مجوز مدیریت مجموعه بوده است و بهره‎بردار پیست مجموعه هیئت اتومبیلرانی است.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول