اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان:

طرح استعداد‌یابی ورزشی نوجوانان را پیگیری کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان گفت: این هیئت همواره طرح استعداد‌یابی را بین نوجوان و جوانان استان اصفهان سرلوحه کاری خود قرار داده است.

طرح استعداد‌یابی ورزشی نوجوانان را پیگیری کنیم
حسن جعفری هرندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان طرح استعدادیابی نوجوانان متولد 1376 تا 1382 را با جدیت اجرا می‌کند.
وی با بیان اینکه در طرح استعدادیابی هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان، خانواده‌های اصفهانی می‌توانند به 10 نقطه شهر اصفهان مراجعه کنند، تصریح کرد: ورزشگاه انقلاب و ورزشگاه کوثر ملک شهر از جمله نقاط یاد شده هستند.
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان اصفهان ادامه داد: برای رفاه حال خانواده‌های اصفهانی، ورزشگاه شهدای گمنام بهارستان، ورزشگاه شهید نصر و ورزشگاه شهدای جروکان نیز برای ثبت‌نام فرزندان خانواده‌ها برای شرکت در طرح استعدادیابی ورزشی در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به اینکه در طرح استعدادیابی ورزشی شش رشته در نظر گرفته شده است، اظهار داشت: رشته ووشو، رشته تکواندو، رشته وزنه‌برداری رشته کشتی و رشته شنا از جمله رشته‌های در نظر گرفته شده  در طرح استعدادیابی ورزشی هستند.
*اصل سوم قانون اساسی را احیا می‌کنیم
حسن جعفری هرندی در ادامه صحبت‌های خود به خبرنگار فارس اظهار داشت: در طرح احیای اصل سوم قانون اساسی و در راستای رایگان کردن ورزش برای آحاد جامعه نیز، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای مساجد و کانون‌های فرهنگی تجهیزات ورزشی را به صورت رایگان فراهم کرده و این نهادها نیز موظف به اجرای رایگان ورزش برای آحاد مردم جامعه هستند.
وی افزود: امشب نیز به صورت نمادین پایگاه مقاومت شهید نصر واقع در خیابان جی، شاهد حضور رشید خدابخش مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فرماندار اصفهان و رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان اصفهان است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول