اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با استقبال گرم مردم؛

فولاد مردان خطه سبلان وارد اردبیل شدند

خبرگزاری فارس: با استقبال گرم و با شکوه مردم اردبیل در فرودگاه این شهر فولاد مردان افتخار‌آفرین عرصه ورزش وزنه‌برداری وارد دیار خود شدند.

فولاد مردان خطه سبلان وارد اردبیل شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  در این مراسم که شامگاه گذشته در فرودگاه اردبیل برگزار شد استاندار اردبیل و جمعی از مسئولان، از افتخار آفرینان رشته وزنه‌برداری را که در مسابقات جهانی فرانسه به کسب مدال‌های رنگین نائل شده بودند استقبال کرده و از قهرمانی‌های آنها و دلشاد کردن مردم ایران از سوی این ورزشکاران قدردانی کردند.
در این مراسم سجاد انوشیروانی یکی از مدال آوران رشته وزنه‌برداری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال توانستم مقام نایب قهرمانی سنگین وزن را به دست آورم و با این قهرمانی دل ملت ایران را شاد کنم.
وی به برنامه‌های پیش روی خود برای حضور موفق در المپیک لندن اشاره کرد و افزود: بعد از برطرف شدن مصدومیت جزیی در زانو با تمام قدرت خود را برای مسابقات المپیک لندن آماده می‌کنم.
این مدال‌آور اردبیلی با ابراز خرسندی از حضور پر شور علاقمندان به ورزش به ویژه استاندار اردبیل و مسئولان دیگر این استان قدردانی کرد و گفت: برای شاد کردن بیشتر دل مردم ایران و این خطه با تمام توان در 10 ماه  آینده سعی خواهیم کرد در المپیک لندن حضوری موفق داشته باشیم.
سعید محمدپور دیگر قهرمان وزنه‌برداری جهان از خطه فولاد مردان سبلان نیز ابراز داشت: در این قهرمانی دعای خیر مردم و عنایت خداوند متعال بهترین پشتوانه و ابزار حرکت پیشروی ما بود که امیدواریم با دعاهای مردم ایران و خانواده‌های شهدا در آینده بتوانیم افتخارات جدیدی را کسب کنیم.
وی المپیک را آوردگاه بعدی برای درخشش بیشتر و کسب مدال خوش‌رنگ طلا اعلام کرد و ابراز داشت: هر چند به خوبی آگاه هستیم که میدان المپیک سخت‌تر از میدان قهرمانی جهان است اما بسیار امیدوار هستیم که با تمرینات و تلاش‌های مستمر و عنایت خداوند متعال قادر خواهیم بود در المپیک لندن نیز جایگاه اولی خود را در جهان حفظ کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم اهالی ورزش دوست اردبیل این دو ورزشکار را تا داخل شهر با شور و حرارت همراهی کردند؛ این دو ورزشکار به همراه مسئولان با حضور در مزار شهدا با راه و آرمان آنها تجدید بیعت کردند.
قرار است مراسم تجلیل از سجاد انوشیروانی و سعید محمودپور به عنوان افتخار آفرینان رشته وزنه‌برداری جهان به همت مسئولان استان و سازمان ورزش و جوانان در اردبیل برگزار شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول