اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 4 کرمان خبر داد:

آغاز عملیات ساماندهی زمین ورزشی برای جوانان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 4 کرمان گفت: ساماندهی یک زمین ورزشی با مساحت 750 مترمربع به منظور رفاه حال جوانان و شهروندان انجام می‌شود.

آغاز عملیات ساماندهی زمین ورزشی برای جوانان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری کرمان، علی خدادادی از ساماندهی زمین ورزشی روبه‌روی فرهنگسرای خاتم کرمان با مساحت 750 متر مربع خبر داد و اظهار داشت: عملیات ساماندهی این زمین ورزشی به منظور رفاه حال جوانان و ساکنان این محله در دستور کار قرار گرفته است .
وی عملیات ساماندهی این زمین را شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری، نصب میز تنیس و نیمکت دانست و بیان داشت: علاوه بر این اقدامات، فنس‌کشی محدوده اطراف زمین و نورپردازی آن نیز از ابتدای مهر ماه توسط حوزه خدمات شهری این منطقه آغاز شده است.
شهردار منطقه چهار کرمان تصریح کرد: ایجاد فضایی امن و راحت برای ورزش جوانان و ساکنان این محله هدف اصلی اجرای این اقدام است. 
طی حکمی از سوی معاون خدمات شهری شهردار کرمان، عبدالهادی طاهری به سمت مدیر اداره زیباسازی شهرداری کرمان منصوب شد .
در این حکم آمده است: نظر به ضرورت ساماندهی امور مربوط به زیباسازی و ساماندهی تبلیغات و منظر شهری به این سمت منصوب می‌شوید و امید است، با توکل به ذات اقدس الهی و جلب همکاری در واحدهای مختلف شهرداری و اخذ نظرات کارشناسی متخصصان امور فوق، در این امر موفق باشید.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول