اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی مازندران:

دوازدهمین نمایشگاه قرآن مازندران افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: دوازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت مازندران از شامگاه امروز به مدت یک هفته در مرکز استان مازندران برگزار می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه قرآن مازندران افتتاح می‌شود

حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نمایشگاه قرآن کریم مهم‌ترین و فراگیرترین رویداد مذهبی و فرهنگی ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود و از بازتاب‌های گسترده‌ای برخوردار است.

وی تصریح کرد: از ویژگی‌های نمایشگاه‌های بزرگ قرآن و عترت مازندران حضور ناشران برجسته کشوری و شرکت‌های تولیدکننده نرم‌افزارهای تخصصی قرآنی و عرضه آخرین نرم‌افزارهای قرآنی و محصولات دیجیتالی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده فروش کتاب و نرم‌افزارهای و دیگر اقلام نمایشگاهی حدود 20 درصد تخفیف درنظر گرفته شد.

این مسئول اضافه کرد: هماهنگی لازم با اداره، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط برای انجام نمایش اقلام قرآنی و بیان عملکرد ادارات در حوزه قرآنی نیز جزء برنامه‌هایی است که در نمایشگاه امسال قرآن و عترت مازندران پیش‌بینی شد.

ابراهیمی تصریح کرد: ایجاد غرفه‌ رسانه‌ها و نشریات قرآنی و تعامل با رسانه‌های مرکز استان برای پوشش اخبار و رویدادهای نمایشگاه و برگزاری مسابقات فرهنگی قرآنی برای بازدیدکنندگان از برنامه‌‌هایی است که در نمایشگاه امسال قرآنی تدارک دیده شد.

وی اضافه کرد: برای هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن نمایشگاه قرآنی امسال از ظرفیت‌های موسسات فرهنگی قرآن و عترت نیز بهره‌برداری می‌شود و در حاشیه برپایی نمایشگاه نمایش آثار تجسمی مرتبط با مضامین قرآنی نیز در برنامه کاری مسئولان برپایی نمایشگاه قرار دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد: دیگر برنامه‌ نمایشگاه قرآن و عترت مرکز استان مازندران برگزاری محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته قرآنی و ایجاد بخش‌های جنبی، ایستگاه نقاشی و کارگاهی است.

این مسئول در پایان گفت: همه این برنامه‌های قرار است به مدت 10 روز از 17 مرداد ماه سال جاری تا 26 همین ماه در مرکز نمایشگاهی مجمتع فرهنگی هنری اداره کل ارشاد اسلامی مازندران برپا شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول