اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با روزهای نزول قرآن

بازدید شهرداران مدارس جنوب تهران از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

خبرگزاری فارس: در راستای برگزاری نمایشگاه قرآن در مصلای امام خمینی (ره)، به همت شهرداری منطقه 20 شهرداران مدارس جنوب تهران از این نمایشگاه بازدید کردند.

بازدید شهرداران مدارس جنوب تهران از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

یحیی رنجبران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، گفت: به همت واحد آموزش اداره اجتماعی شهرداری ناحیه شش و با همکاری مدیریت محله نظامی، شهرداران مدارس این ناحیه از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) بازدید کردند.

شهردار ناحیه شش منطقه 20 در ادامه به برپایی ضیافت افطاری ویژه زنان سرپرست خانوار نیز اشاره کرد و اظهار داشت: از سوی اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه شش به مناسبت ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا و بهره‌مندی از سفره پربرکت آسمانی، مراسم افطاری با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان ایتام مدارس سطح ناحیه در حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) محله فیروزآبادی برگزار شد.

این گزارش حاکی است، منطقه 20 دارای هفت ناحیه است که بخش عمده‌ای از ناحیه شش و ناحیه هفت آن در بخش حریم و خارج از محدوده قرار دارد که با داشتن 14 روستای تحت پوشش از خدمات اجتماعی، شهری، ترافیکی و عمرانی شهرداری برخوردار هستند.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول