اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری مازندران:

دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری نمایشگاه قرآن همکاری کنند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری مازندران گفت: در برگزاری نمایشگاه‌ قرآنی باید دستگاه‌های فرهنگی هم تعامل و همکاری داشته باشند.

دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری نمایشگاه قرآن همکاری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، شعبانعلی واحدی صبح امروز در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اظهار داشت:  برگزاری نمایشگاه قرآن کاری بسیار عالی و خداپسندانه است.

وی با بیان اینکه مردم خداجو و علوی تبار مازندران باید استقبال بیشتری از نمایشگاه قرآن داشته باشند، تصریح کرد: استقبال از نمایشگاه مطلوب است، اما انتظار داریم افراد بیشتری از محصولات این نمایشگاه بهره ببرند.

این مسئول با بیان اینکه در یک برنامه‌ریزی، دستگاه‌ها باید کارکنان خود را به بازدید از نمایشگاه قرآن اعزام کنند، متذکر شد: کانون‌های قرآنی مساجد، هیئت امنای مساجد و روحانیان باید مردم را تشویق به بازدید از این نمایشگاه کنند.

مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری مازندران اضافه کرد: نفس برگزاری نمایشگاه قرآن قابل تحسین است چرا که هرچه داریم از قرآن است.

وی با اشاره به اینکه انتظار بر این است که نسل جوان استقبال بیشتری از نمایشگاه قرآن داشته باشند، گفت: آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی گروه‌هایی را برای بازدید از نمایشگاه اعزام کنند.

واحدی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی از دیگر مخاطبان نمایشگاه هستند که انتظار داریم از نمایشگاه قرآن بازدید کنند، ادامه داد: مردم به صورت خانوادگی از این نمایشگاه استقبال کردند و حضور خانواده‌ها را در نمایشگاه شاهد هستیم.

مدیرکل بازرسی و شکایات استانداری مازندران با اشاره به اینکه کاری که انجام می‌دهیم با هدف مفید و موثر واقع شدن است، اضافه کرد: فرهنگ قرآنی باید بیش از این در جامعه ترویج شود.

این مسئول اذعان داشت: در برگزاری نمایشگاه‌های این‌چنینی می‌طلبد که سایر دستگاه‌های فرهنگی هم تعامل و همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول