اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز

نمایشگاه قرآنی مازندران گشایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز به ‌کار نمایشگاه قرآنی مازندران در ساری خبر داد.

نمایشگاه قرآنی مازندران گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی عصر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآنی اظهار داشت: ناشران برجسته از استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه قرآنی از 40 غرفه تشکیل شده است، گفت:‌ آخرین دستاوردهای نرم‌افزاری و دیجیتالی قرآنی در این نمایشگاه ارائه شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه محصولات این نمایشگاه با 20 درصد تخفیف در دسترس علاقه‌مندان است، یادآور شد:‌ حدود 5 هزار عنوان کتاب با موضوع قرآنی در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

‌این مسئول با اشاره به ارائه 3 هزار لوح فشرده در قالب نرم‌افزارهای قرآنی، تصریح کرد:‌ غرفه‌ هنرهای تجسمی، خطاطی، نقاشی، معرق و سفالگری با نگاه قرآنی تدارک دیده شده که جزء برنامه‌های جنبی نمایشگاه است.

ابراهیمی با بیان اینکه محفل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی هم در این نمایشگاه برگزار می‌شود، ادامه داد:‌ نمایشگاه قرآنی 17 تا 26 مردادماه از ساعت 17 تا 24 بامداد دائر است.

وی با اشاره به غرفه عفاف و حجاب در نمایشگاه قرآنی، خاطرنشان کرد: ‌برنامه‌هایی در حوزه جنگ نرم، نقاشی و قصه‌گویی قرآنی و کتابت قرآن توسط هنرمندان از سحر تا افطار در نمایشگاه اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینمه در شب‌های قدر در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اراشد تعزیه و عزاداری برگزار می‌شود، گفت:‌ با توجه به موقعیت فعلی جامعه و تلاش استکبار برای دورکردن جوانان از فرهنگ قرآنی، فرهنگ سازی در زمینه ترویج آداب قرآنی به عنوان یک وظیفه بر عهده همگان است.

خطیب جمعه مردم قائمشهر نیز در این مراسم اظهار داشت:‌ کتاب آسمانی قرآن، اساس هدایت بشریت و متضمن این موضوع است.

آیت‌الله علی معلمی تصریح کرد:‌ از هر فرصتی باید برای ترویج سرمایه‌های قرآنی بهره برد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول