اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پویا‌ترین رسانه در اردبیل

فرماندار اردبیل از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل همزمان با ایام پاسداشت منزلت خبرنگاران و اصحاب رسانه از دفتر خبرگزاری فارس در این شهر سرزده بازدید کرد.

فرماندار اردبیل از دفتر خبرگزاری فارس بازدید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جریان این بازدید در جمع زحمت‌کشان سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار داشت:‌ ما امروز در عرصه رسانه شاهد یک رقابت سالم و سود‌مند در استان اردبیل هستیم که خبرگزاری فارس با تحرک و پویایی ویژه و همچنین پوشش اخبار رخ داده در استان سر‌آمد این جریان اطلاع‌رسانی است.

وی با یادآوری اینکه این رسانه در صحنه‌ها و جریان‌های مختلف وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان داده است،‌ تصریح کرد:‌ خبرگزاری فارس چه در سطح ملی و چه استانی در جریان فتنه 88 رخداد حساس و تاثیر‌گذار انتخابات، راهپیمایی‌ها و آیین‌های مناسبتی متعدد با حضور فراگیر خود و پوشش این رویداد‌ها و انعکاس واقعیت‌ها به مردم توانسته است اعتماد‌آفرین بوده و رضایت مخاطب و مردم تیز‌بین استان اردبیل را فراهم آورد.

فرماندار اردبیل خبرگزاری فارس را از پیشقراولان اطلاع‌رسانی در چارچوب بیان حقایق و شفاف‌سازی بسیاری از امور توصیف کرد و یادآور شد: رسانه‌های ما امروز در خط جبهه مقابله با هجمه‌های سنگین استکبار جهانی قرار دارند و هرگز از موازین و معیارهای اسلامی و دینی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند.

اکبری از رسانه‌ها با عنوان بازوان توانمند دستگاه‌های اجرایی و همچنین مجموعه‌های غیر‌دولتی یاد کرد و گفت:‌ خبرگزاری فارس با انعکاس اخبار فرمانداری اردبیل همچون دیگر مجموعه‌ها در اولین فرصت و به صورت جامع و کامل سعی کرده است بسیار موفق و کار‌آمد عمل کند و سلامت و صداقت انعکاس رخداد‌ها و رویدادها را به شکل شفاف بیان کرده و اطلاع‌رسانی کند.

این مسئول به حساسیت نقش و جایگاه خبر و اطلاع‌رسانی در دنیای مرموز امروز اشاره کرد و افزود: در این بستری که نظام استکباری سعی می‌کند با خیانتی آشکار اعتماد‌سوزی و باور‌سوزی داشته باشد رسانه‌های ما با تمام توان به میدان آمدند تا این توطئه‌ها و ترفند‌ها را خنثی کرده و یک فضای مطلوب، حقیقی و به دور از هرگونه تنش را برقرار کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در جریان این بازدید سرپرستی خبرگزاری فارس در اردبیل نیز در سخنانی نقش رسانه‌ها را در عصر کنونی بسیار مهم و تاثیر‌گذار توصیف کرد و بیان داشت: خبرگزاری فارس متعلق به نظام اسلامی و فرزند پاک انقلاب اسلامی است که سعی می‌کند که شایسته‌ترین نقش را در سایه رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی انجام دهد.

علیرضا حسین‌نژاد با اشاره به تولید میانگین 700 تا 750 خبر در هر ماه توسط خبرگزاری فارس به همت مجموعه پر‌تلاش آن گفت:‌ خبرگزاری فارس بدون اینکه وامدار حزب و گروهی باشد در بیان واقعیت‌ها پیشقدم بوده و توانسته است برجستگی خود را حفظ کند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول