اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 10 ماه‌ آینده

پست برق 400 کیلو ولت ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان گفت: پست برق 400 کیلو ولت شهرستان ایجرود در 10 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

پست برق 400 کیلو ولت ایجرود به بهره‌برداری می‌رسد

علی چهل‌امیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با بهره‌برداری از پست برق 400 کیلو ولت در شهرستان ایجرود نیاز برق صنایع سیمان، پتروشیمی و روی این شهرستان تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه وجود نیروگاه‌های برق در استان زنجان انقلابی را در منطقه به منظور توسعه پایدار ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: پیک بار حوزه عملیاتی شرکت برق منطقه‌ای زنجان یک هزار و 150 مگاوات است، که بیش از دو برابر نیاز استان‌های زنجان و قزوین برق تولید می‌کند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه خاستگاه‌هایی که برای احداث نیروگاه انتخاب می‌شوند بر اساس سیاست‌های وزارت نیرو است، اضافه کرد: برای احداث نیروگاه‌ها فقط نیاز استان و منطقه را در نظر نمی‌گیرند.

وی با تاکید بر اینکه وجود نیروگاه‌ها در استان زنجان دلگرمی بزرگی برای سرمایه‌گذاران است، ادامه داد: از نظر تامین برق صنایع، هیچ گونه مشکلی در استان وجود ندارد.

چهل‌امیرانی با اشاره به اینکه قرارداد جدیدی با صنایع بزرگ منعقد شده است، یادآور شد: برق مورد نیاز صنایع بزرگ در منطقه 530 مگاوات است.

وی با اشاره به اینکه در حدود 625 مگاوات نیز متقاضی در منطقه وجود دارد، افزود: این درخواست نیز در دست بررسی است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه در مجموع صنایع بزرگ حوزه شرکت برق منطقه‌ای زنجان یک هزار و 300 مگاوات برق تقاضا کرده‌اند، تصریح کرد: تامین برق مورد نیاز این صنایع نقش بسیار اساسی در اشتغالزایی و توسعه دو استان زنجان و قزوین دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر شرکت برق منطقه‌ای زنجان پا به پای صنایع پیش‌ می‌رود، اضافه کرد: پست‌های برق به منظور تامین زیرساخت‌های برق در سطح شرکت برق منطقه‌ای راه‌اندازی می‌شود.

چهل امیرانی با اشاره به اینکه با وجود ساختار منسجم شبکه برق در سطح شرکت برق منطقه‌ای زنجان نیاز صنایع مختلف تامین می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام زمینه سرمایه‌گذاری را در استان بیش از پیش فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول