اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه دو قم خبر داد

بهره‌برداری از خیابان دکتر حسابی در منطقه نیروگاه

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه دو قم از بهره‌برداری دو خیابان با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در منطقه نیروگاه قم خبر داد.

بهره‌برداری از خیابان دکتر حسابی در منطقه نیروگاه

مجید متین‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از بهره‌برداری خیابان‌های شهید ونک و دکتر حسابی در منطقه نیروگاه خبر داد و بیان داشت: این خیابان‌ها به تازگی مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

وی طول خیابان شهید ونک را 250 متر دانست و بیان کرد: در این خیابان 3 هزار و 500 مترمربع زیرسازی شده است.

شهردار منطقه دو قم 500 مترمربع جدول‌گذاری را از دیگر اقدامات انجام شده برای بهره‌برداری از این خیابان عنوان کرد و گفت: برای آماده‌سازی خیابان شهید ونک بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال هزینه شده که این مبلغ از محل منابع داخلی شهرداری قم تأمین شده است.

وی به اهداف اجرای این طرح عمرانی در شهرداری منطقه دو پرداخت و بیان کرد: این پروژه به منظور روان‌سازی ترافیک در این منطقه از شهر قم انجام شد.

متین‌فر با بیان اینکه منطقه جوادالائمه از پر ترددترین نقاط منطقه نیروگاه است بیان کرد: دسترسی آسان به محلات مختلف خیابان جوادالائمه (ع) از دیگر اهداف اجرای این طرح در این منطقه بود.

وی اضافه کرد: همان‌گونه که شهرداری در امر روان‌سازی ترافیک شهری تلاش می‌کند شهرداری منطقه دو نیز تلاش می‌کند در راستای افزایش سطح دسترسی معابر، مسیرهای ایمن و روان را به بهره‌برداری برساند.

شهردار منطقه دو قم به اعتبارات صرف شده برای بهره‌برداری از این دو خیابان اشاره و ابراز کرد: خیابان‌های شهید ونک و دکتر حسابی با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان در منطقه نیروگاه به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول