اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

مشخص شدن تکلیف شهردار زنجان تا پایان هفته/گزینه جدید یکشنبه معرفی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر زنجان از مشخص شدن تکلیف شهردار زنجان تا پایان هفته جاری خبر داد.

مشخص شدن تکلیف شهردار زنجان تا پایان هفته/گزینه جدید یکشنبه معرفی می‌شود

فریدون اصفهانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به ملاقات‌ها و گفت‌وگوهای تلفنی خود با شهردار منتخب شورای شهر زنجان از آغاز مطرح‌شدن نام وی برای تصدی سمت شهرداری زنجان اظهار داشت: وی مشغله‌های زیادی در تهران دارد و فقط به خاطر احترام به اعضای شورای شهر زنجان و همچنین تعصب زنجانی بودن پیشنهاد پذیرفتن این سمت را قبول کرده بود.

وی از رسیدن نامه‌ وزارت کشور به شورای شهر زنجان در مورد شهردار منتخب شورای شهر زنجان خبر داد و افزود: در این نامه وزارت کشور با توجه به اهمیت و پیچیدگی وظایف شهردار به ویژه شهردار مرکز استان، آمده است که منصور عزتی شاخصه‌های لازم برای تصدی این پست را ندارد.

رئیس شورای شهر زنجان به اظهارات خود منصور عزتی در مورد این موضوع اشاره کرد و گفت: در تماسی که با شهردار منتخب داشته است، وی به بسته‌شدن پرونده مزبور تاکید کرده است.

وی تصریح کرد: در تماس‌هایی که با منصور عزتی گرفته است، وی بر انجام وظیفه شورای شهر زنجان در مورد عمل به وظایف قانونی در مورد شهردار تاکید کرده است.

اصفهانیان از بررسی موضوع انتخاب شهردار زنجان در جلسه روز یکشنبه اعضای شورای شهر زنجان خبر داد و گفت: شورا در صدد انتخاب فرد دیگری به سمت شهرداری شهر زنجان است.

وی با ابراز رضایت از عملکرد سرپرست شهرداری زنجان اضافه کرد: وی با توجه به سابقه تحصیلی و سابقه کاری خود عملکرد بسیار مطلوبی در طول سرپرستی خود در شهرداری داشته است.

رئیس شورای شهر زنجان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد روند بررسی و صدور حکم شهردار در وزارت کشور گفت: پروسه معمولی این روند 10 روز است.

وی ادامه داد: پروسه قانونی در نظر گرفته شده برای صدور حکم شهرداری برای افرادی که به تازگی وارد حیطه فعالیت در سمت شهرداری شده‌اند به دلایلی از جمله نیاز به بررسی‌های خاص به طور حتم زمان‌بر خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول