اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم:

پزشکان قمی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم گفت: 160 پزشک و پرستار بسیجی قم به اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

پزشکان قمی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

محسن دیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی عنوان داشت: برای اعضای این سازمان برنامه‌های مختلف آموزشی و اردویی برگزار می‌شود که اردوهای زیارتی و تفریحی شامل این برنامه‌ها می‌شوند.

وی ادامه داد: اردوی راهیان نور یکی از برنامه‌هایی است که در این رابطه برای پزشکان و پرستاران بسیجی برگزار شده و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو می‌شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم عنوان داشت: در جریان این اردوها زمینه برای آشنایی هر چه بیشتر افراد با فرهنگ دفاع مقدس ایجاد شده و مسیری باز می‌شود تا افراد بتوانند از گنجینه ارزش‌هایی که در این سال‌ها در زندگی ملت ایران جاری بوده به بهترین شکل استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: در جریان اردوهای راهیان نور ارزش‌هایی در جامعه جاری می‌شود که امروز هم با تکیه بر همان ارزش‌ها می‌توان بهترین آینده را برای این کشور تصویر کرد.

دیانی اظهار داشت: در این اردوها می‌توان نسل جوان را با ارزش‌هایی آشنا کرد که در سال‌های جنگ موجب شد تا جوانان کشورمان با دست خالی در برابر زورگویان آن دوران بایستند.

وی با اشاره به ویژگی خاص مناطق جنگی غرب کشور ادامه داد: در طول سال‌هایی که اردوهای راهیان نور شکل گرفت، این مناطق کمتر مورد توجه کاروان‌ها بوده در حالی که این مناطق حاوی خاطرات ارزشمندی از رشادت رزمندگان در سال‌های پس از جنگ است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان قم خاطر نشان کرد: این مناطق علاوه بر درگیری با نیروهای عراقی، خاطرات درگیری‌های میان ضد انقلاب و ارتش و سپاه را نیز در خود جای داده است که مرور این خاطرات می‌تواند درس‌های بزرگی برای افراد داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور برای اعضای بسیج جامعه پزشکی در شهریور ماه برگزار می‌شود گفت: در این اردو که 160 نفر از اعضای بسیج جامعه پزشکی استان قم به صورت خانوادگی شرکت خواهند کرد طی چهار روز از مناطق جنگی استان‌های کرمانشاه و کردستان بازدید می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول