اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران:

فداکاری‌های رزمندگان سیمای ملت ایران را مقتدرانه در جهان ترسیم کرد

خبرگزاری فارس:مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: ایثار و فداکاری رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس سیمای ملت فداکار ایران را به عنوان ملتی سرافراز و مقتدر در نزد جهان ترسیم کرد.

فداکاری‌های رزمندگان سیمای ملت ایران را مقتدرانه در جهان ترسیم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ابرهیم طاهرنژاد بعدازظهر امروز در 

نشست بررسی و رسیدگی به مشکلات ایثارگران شهرستان پاکدشت که به همت امور ایثارگران فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مقام و جایگاه جانبازان باید از سوی تمام آحاد جامعه حفظ شود و تکریم جانبازان فراموش نشود، اظهار داشت: جانبازان در طول هشت سال دفاع مقدس با جان خود از اسلام و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران عنوان کرد: جانبازان با دل و جان و با دست خالی د‌ر برهه‌ای از زمان به عنوان رزمنده در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در برابر تمام دنیا ایستادگی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن به این امر واقف شده است و تلاش می‌کند آن را آماج تهاجم خود قرار دهد، بیان داشت: ایثار و فداکاری رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس سیمای ملت فداکار ایران را به عنوان ملتی سرافراز و مقتدر در نزد جهان ترسیم کرد.

طاهرنژاد افزود: بنیاد شهید متولی اجرای مسائلی است که دولت برای نظام بنیاد شهید و امور ایثارگران تدوین می‌کند و همه باید تلاش کنیم تا به وظایف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران تاکید کرد: همه افراد، عوامل اجرایی و متولیان امر باید تلاش کنند تا از هدر رفتن زحمات ایثارگران جلوگیری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جلسات هم فکری باید با محوریت رسیدگی به امور ایثارگران تشکیل شود تا امور مربوط به این قشر مهم و عظیم جامعه به سرانجام برسد. 

وی در ارتباط با اجرای طرح سپاس در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران گفت: اجرای این طرح به سفارش مقام معظم رهبری و در راستای رسیدگی به امور خانواده معظم شاهد و ایثارگر اجرا می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران در پایان تصریح کرد: نباید منتظر باشیم که خانواده شهدا و ایثارگر برای رفع مشکل خود به ما مراجعه کند بلکه این مسئولان هستند که باید به خدمت آنها رسیده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

محسن امجدی، مشاور فرماندار و مسئول امور ایثارگران فرمانداری در گزارشی به اقدامات انجام شده در ارتباط با نحوه خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ ایثارگران پرداخت.

در ادامه این جلسه چگونگی برنامه‌ریزی و خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران شهرستان و نیز ترویج فرهنگ پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران بحث و تبادل نظر شد.

‌انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول