اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات خادم‌الرضا

کتاب «عنایات و کرامات ائمه به رزمندگان و اسرا» منتشر شد

خبرگزاری فارس: کتاب «عنایات و کرامات ائمه به رزمندگان و اسرا» به همت انتشارات خاد‌م‌الرضا و با موضوع کرامات ائمه(ع) به رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی منتشر شد.

کتاب «عنایات و کرامات ائمه به رزمندگان و اسرا» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مقدمه این کتاب به بحث فضائل ائمه پرداخته و ولایت تکوینی آنان را در پیشبرد امور مادی بندگان مؤثر دانسته است.

در مقدمه این کتاب با استدلال بر روایات و متون دینی این موضوع اثبات شده در صورتی که ائمه اطهار(ع) شخصی را دارای صلاحیت‌های لازم ببینند، او را در مسیر خود یاری داده و کرامات خود را بر او ظاهر می‌کنند.

در دوران دفاع مقدس نیز که جدال بر سر حق و باطل شکل گرفته بود، اهالی حق تمام تلاش خود را برای یاری دین خدا به کار گرفته‌اند و در این میان عجیب نیست اگر ائمه اطهار(ع) در شرایطی خاص به یاری این افراد آمده و از ولایت تکوینی خود برای نجات و یا پیروزی آنان استفاده کنند.

در مقدمه این کتاب وقوع امدادهای غیبی نشان‌دهنده حقانیت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و اهداف آنان عنوان شده است.

در این کتاب داستان‌های بسیاری از عنایات و کرامات ائمه اطهار(ع) در دوران هشت سال دفاع مقدس به شهدا و اسراء، نقل شده است.

کتاب «عنایات و کرامات ائمه به رزمندگان و اسرا» در 9 فصل تهیه و تدوین شده که در فصل‌های مختلف آن مصداق‌هایی از عنایات و کرامات ائمه اطهار(ع) به صورت جداگانه ذکر شده است.

«عنایات و کرامات نبوی»، «عنایات و کرامات علوی»، عنایات و کرامات فاطمی»، «عنایات و کرامات حسینی» و «عنایات و کرامات رضوی» از جمله فصل‌های این کتاب است.

همچنین در فصل‌هایی در این کتاب به داستان‌هایی که از کرامات فرزندان ائمه(ع) و سادات در هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاده اشاره شده است.

این کتاب در 180 صفحه با قیمت 2 هزار و 800 تومان به همت انتشارات خادم‌الرضا و به قلم محمد اسدی‌نژاد منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول