اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات قزوین:

وضع موجود به تعطیلی مطبوعات می‌انجامد

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات استان قزوین گفت: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و مصرفی بودن ابزار کار مطبوعات، وضع موجود به تعطیلی مطبوعات می‌انجامد.

وضع موجود به تعطیلی مطبوعات می‌انجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی علیمحمدی در مراسم تجلیل از خبرنگاران قزوین که عصر امروز به همت داود محمدی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان نمایندگان مردم باید در کنار نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به از میان برداشتن مشکلات مردم کمک کنند.

وی افزود: نمایندگان مجلس نیز باید به نیازها و خواسته‌های خبرنگاران و اهالی رسانه توجه کنند.

علیمحمدی ادامه داد: خبرنگاران با کم‌ترین حقوق زندگی خود را اداره می‌کنند و حتی بسیاری از خبرگزاری‌ها و مطبوعات یک محل ثابت برای انجام فعالیت‌های مطبوعاتی و خبری خود ندارند که لازم است در این زمینه ساختارهای مشخصی از سوی نمایندگان مجلس تعریف شود.

وی عنوان کرد: از همه نمایندگان مجلس خواهشمندیم تا با ایجاد زیرساخت‌های لازم به مشکلات خبرنگاران رسیدگی کنند.

علیمحمدی بیان کرد: با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و مصرفی بودن مواد مصرفی در عرصه مطبوعات اگر وضع همچنان به همین صورت ادامه داشته باشد، شاهد تعطیلی مطبوعات در آینده خواهیم بود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین خطاب به خبرنگاران قزوینی تأکید کرد: خبرنگاران باید دقت کنند که در مجالس عمومی و خصوصی به همان تعداد که دعوت می‌شوند، حضور پیدا کنند زیرا عدم توجه به دعوت صاحب مجلس به دور از ادب است.

وی با اشاره به اهمیت حق‌الناس، عنوان کرد: همانطور که حق‌الناس به گردن نمایندگان مجلس است، این موضوع در مورد خبرنگاران نیز صدق می‌کند.

علیمحمدی در خاتمه گفت: خبرنگاران نقش مهم و تأثیرگذاری در پیشبرد اهداف نمایندگان مجلس دارند و این ارتباط دوسویه که وجود دارد نیز باید مداوم و مستمر باشد.

انتهای پیام/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول