اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کردستان:

فضا در کردستان برای انتقادهای سازنده مطبوعات باز است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: فضا در کردستان برای انتقادهای سازنده مطبوعات باز است و این انتقادات از سوی مسئولان پذیرفته می‌شود.

فضا در کردستان برای انتقادهای سازنده مطبوعات باز است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج قباد میمنت‌آبادی دوشنبه‌شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان کردستان که با حضور بیش از 170 نفر از اقشار مختلف در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مجمع عمومی اعضای خانه مطبوعات استان به منظور بومی‌سازی و اجرای اساسنامه جدید خانه مطبوعات در آینده نزدیک برگزار می‌شود.

وی از فضای مطبوعاتی این استان به عنوان فضایی کاملا باز نام برد و تصریح کرد: انتقاد خبرنگار بر اساس چارچوب‌های تعریف شده بلامانع بوده و از سوی مسئولان پذیرفته می‌شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: انتقادهای کارسازی که زمینه توسعه بیشتر استان را در حوزه‌های مختلف فراهم سازد از سوی مسئولان استان مورد استقبال قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: ما در چارچوب تعیین شده اجازه نقد و بررسی را به صورت تمام و کمال به خبرنگاران داده‌ایم و آنها می‌توانند با انتقادهای سازنده خویش مسیر توسعه بخش‌های مختلف استان را بیش از پیش هموار نمایند.

میمنت‌آبادی لازمه استقلال خانه مطبوعات استان را حضور فعال خبرنگاران در عرصه دانست و افزود: تا زمانی که خبرنگاران به صورت جدی پای کار نباشند تغییر و تحولات مدنظر آنها صورت نخواهد گرفت.

به گفته وی، با تغییر مدیریت خانه مطبوعات استان کردستان از سال گذشته تا امروز اقدامات بسیار خوبی در جامعه مطبوعات استان شکل گرفته است که امیدواریم با اجرای اساسنامه جدید نیز این مهم به صورت جدی‌تری دنبال شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان کردستان برگزاری جشنواره منطقه‌ای مطبوعات غرب کشور با حضور اصحاب رسانه این منطقه، برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری هفته فرهنگ و هنر کردستان در تهران و همچنین برگزاری جشنواره‌های مختلف منطقه‌ای و ملی را از جمله اقدامات اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان در راستای ارتقای سطح فرهنگی استان عنوان کرد.

در این مراسم با اهدای لوح به 29 نفر از خبرنگاران به نمایندگی از سایر اصحاب رسانه استان تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول