اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری:

مطبوعات آیینه تمام‌نمای فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری باشد

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: مطبوعات و رسانه‌ها باید آیینه تمام‌نمای فرهنگ و هنر استان باشند و برای انعکاس آن به ملت‌های دیگر بکوشد.

مطبوعات آیینه تمام‌نمای فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله شیروانی ظهر امروز در بازدید خود از دفتر خبرگزاری فارس با گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: اطلاع‌رسانی و خبرنگاری در جامعه امروزی از اهمیت بالایی برخوردار است که این موضوع باید به شدت مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت توجه به نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: سرمایه انسانی از مهم‌ترین موضوعاتی است که در امور فرهنگی و اجتماعی باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

شیروانی، خبرنگاران را از نیروهای موثر و تاثیرگذار جامعه دانست و تصریح کرد: خبرنگار متعهد ضمن وفاداری به واقعیت‌های جامعه باید جهان‌بینی خاص خود را داشته باشد چراکه همین عامل وجه تمایز خبرنگار نسبت به سایر افراد جامعه است.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: بر همین اساس باید خبرنگاران مومن و متعهد در این عرصه فعالیت کنند.

شیروانی در ادامه بر ضرورت توجه به فرهنگ و هنر این استان تاکید کرد و گفت: عدم شناخت به توانایی‌ها و استعدادهای فرهنگ و هنر استان بزرگترین مشکلی است که باید خبرنگاران و فعالان این عرصه در راستای رفع این مشکل اقدام کنند.

وی اظهار داشت: خبرنگاران بهترین نیروهایی هستند که می‌توانند در انتقال و تثبیت فرهنگ و هنر استان گام‌های بزرگی بردارند.

شیروانی، نبود ارتباط شبکه‌ای بین هنرمندان و مسئولان را مهم‌ترین مانع رشد و تعالی فرهنگ و هنر این استان دانست و افزود: بر همین اساس در حوزه هنری رویکرد به این صورت است که با خبرنگاران تعامل بیشتری برقرار شود تا در پرتو این روابط بتوانیم فرهنگ و هنر خود را به همگان نشان دهیم.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: خلاهایی که در عدم ‌شناسایی فرهنگ و هنر استان در سال‌های گذشته به وجود آمده را می‌توان با ارتباط خبری از میان برداشت.

شیروانی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، افزود: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، خلق تولیدات ارزشمند و فاخری است که در این میان توجه به آداب و رسوم ملی و بومی اهمیت بسزایی پیدا می‌کند.

وی بر ضرورت فراهم کردن بستری برای حرفه‎ای شدن فرهنگ و هنر این استان تاکید کرد و گفت: نخبگان فرهنگی و هنری از اثرگذاری بالایی برخوردار هستند که باید با فراهم کردن بستر لازم شرایط حرفه‌ای شدن آن‎ها را ایجاد کرد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه‌ها باید آیینه تمام‌نمای هنر استان باشند و برای انعکاس فرهنگ و هنر به ملت‌های دیگر بکوشد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول