اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی:

105 اثر به جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی رسید

خبرگزاری فارس: رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی از ارسال 105 اثر به سومین جشنواره مطبوعات این استان خبر داد.

105 اثر به جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سهراب ابراهیمی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری فارس در خراسان‌شمالی اظهار کرد:‌ این آثار از رسانه‌های مختلف این استان به خانه مطبوعات استان رسیده است.

وی با بیان اینکه آثار برتر این جشنواره پس از داوری در مراسمی که بعد از عید فطر برگزار خواهد شد، اعلام می‌شود، گفت:‌ تعداد آثار رسیده در این دوره جشنواره نسبت به دوره قبل 25 اثر افزایش داشته است.

ابراهیمی با اشاره به داوران این دور از جشنواره اظهار کرد: بر همین اساس علی‌اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی و علیرضا کتابدار از اساتید دفتر مطالعات برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد بوده داوری آثار سومین جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی با هدف ارتقای سطح کیفی آثار مطبوعات و خبرگزاری‌های استان برگزار می‌شود، گفت: انتخاب خبرنگار و اثر برگزیده مطبوعاتی استان در ایجاد انگیزه و عمق بخشی اخبار تولیدی استان موثر است.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این جشنواره بتواند بر میزان اخبار و گزارش‌های تولیدی استان تأثیر گذارد تا در آینده شاهد اثربخشی بیش از پیش خبرنگاران و رسانه‌های فعال در روند توسعه استان باشیم.

به گفته وی جشنواره مطبوعات خراسان‌شمالی در هشت بخش مسابقه و یک بخش ویژه برگزار که افراد برتر طی مراسمی تجلیل می‌شوند.

* اهدای کتاب‌های ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی با اشاره به اینکه هم‌زمان با روز خبرنگار کتاب‌های ارتباطات به دفاتر نشریات و خبرگزاری‌های این استان اهدا شد، گفت:‌ این کتاب‌ها در جریان بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولان خانه مطبوعات برای استفاده خبرنگاران در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

وی این کتاب‌ها را شامل مهارت‌های نوشتن برای مطبوعات، زبان روزنامه، مطبوعات و رسانه‌ها از دیدگاه امام خمینی (ره)، چند رسانه‌ای‌ها، آیین نگارش و ویرایش، مدیریت پژوهش در سازمان‌ها و ... عنوان کرد و گفت: این کتاب‌ها شامل 250 جلد بودند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد:‌ در سنوات گذشته نیز کتاب‌هایی مربوط به حوزه ارتباطات در اختیار رسانه‌های استان گذاشته شده است.

* بازدید از 6 رسانه خراسان‌شمالی در روز خبرنگار

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی همچنین با اشاره به بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات از شش رسانه این استان در روز خبرنگار گفت:‌ این رسانه‌ها شامل خبرگزاری مهر، فارس، روزنامه خراسان، ارمغان، نسیم و پانا بودند.

وی اظهار کرد:‌ بر اساس برنامه قرار است تا در روزهای آتی نیز از سایر خبرگزاری‌ها و رسانه‌های استان به همین مناسبت بازدید شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول