اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ساری:

دشمنان به دنبال جدا کردن ایران از کشورهای اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت مرکز مازندران گفت: همه توطئه‌های دشمن برای جدا کردن ایران از کشورهای اسلامی است.

دشمنان به دنبال جدا کردن ایران از کشورهای اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پورظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه 26 مرداد سالروز بازگشت افتخارآفرین آزادگان به میهن اسلامی را گرامیداشت و اظهار داشت: آزادگان کشور همواره افتخار آفرینان نظام اسلامی هستند.

وی به فعالیت‌های استکبار و سیاست‌های ظالمانه آنان در کشورهای منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اسلام اکنون استکبار را در دنیا متزلزل کرده است.

یوسف‌پور تصریح کرد: امروزه اروپا و غرب درصدد نابسامانی سیاسی قرار گرفته و سیاست ظالمانه خود را با سردرگمی و بحران سیاسی پی می‌گیرد.

خطیب جمعه ساری با اشاره به اینکه منطقه خاورمیانه اکنون در حالت بی‌ثباتی قرار دارد، بیان داشت: اسلام منافع چپاولگران را متزلزل کرده است همه توطئه‌های دشمن با ایران به ویژه در سوریه، عربستان، قطر و ترکیه به واسطه جدا کردن ایران از کشورهای اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر اینکه اسلام با شعار نه شرقی و نه غربی تمام قدرت شیطانی را بهم ریخت، اظهار داشت: دشمن در جنگ هشت سال دفاع مقدس هیچ توفیقی کسب نکرد و نیز همچنان در جنگ 33 روزه لبنان و 23  روزه غزه سودی نبرد.

وی ادامه داد: بیداری اسلامی خواب استکبار را آشفته کرد و به دنبال سوراخ موشی برای خود است.

یوسف‌پور با تاکید بر اینکه اسلام به ‌زودی رسوایی ننگین‌تری را برای استکبار جهانی رقم می‌زند، ابراز داشت: استکبار تسلیم تاریخی اسلام می شود.

وی با اشاره به اینکه باید با در مسیر ولایت، قرآن و دستورات الهی دین مقدس اسلام همسو شویم گفت: این دستورات فرمان خدا است.

خطیب موقت نمازجمعه ساری با بیان اینکه استکبار به هر گوشه‌ای می‌نگرد، شاهد فرهنگ تقدس شیعه و ایران است، بیان داشت: استکبار به هر ترفندی شده قصد دارد ایران را از سوریه و لبنان جدا کند تا انتقامش را از ایران بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در حصر شدید اقتصادی قرار داریم و رهبری تکلیف دولت و ملت را روشن کرده است، گفت: راهکار اقتصادی مقاومتی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای مبارزه با محاصره اقتصادی مطرح شده است.

یوسف‌پور با بیان اینکه ایران تسلیم اهداف استکبار نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تسلیم شدن یک ننگ تاریخی است.

وی ادامه داد: دولت و ملت باید با فرامین مقام معظم رهبری، با وحدت و همدلی رسوایی ننگین‌تری را از استکبار رقم بزنیم و عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش بگذاریم.

خطیب موقت نمازجمعه ساری روز قدس امسال را دارای جایگاه ویژه‌ای دانست  و ادامه داد: امیدواریم با وحدت و شکوه بیشتر در روز جهانی قدس شرکت کنیم و عزت و صلابت خود را یکبار دیگر به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول