اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گچساران:

شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه گچساران گفت: مشکلات درونی و بیرونی رژیم اشغالگر قدس و اعتراضات شدید مردمی بر علیه وضعیت نامطلوب و وخیم اقتصادی این رژیم، شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.

شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، حجت‌‌الاسلام سید امین‌الله حجازی در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این شهرستان، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، پرهیزگاری و اجتناب از گناهان و معاصی اظهار کرد: امید است که از ماه رمضان، لیالی قدر و ایام شهادت امام علی (ع) درس گرفته و با توسل به آن امام همام، تحولی بزرگ در شهر و جامعه ایجاد شود.

حجازی با نقل آیه‌‌هایی از سوره انفال و تشریح ویژگی‌های مؤمنان از دیدگاه قرآن افزود: یکی از ویژگی‌های مؤمنان از دیدگاه قرآن، ترس و حیای مؤمن نسبت به خدا است.

وی ادامه داد: مؤمن واقعی وقتی نام خدا را می‌شنود و به او فکر می‌کند، از عظمت خدا احساس شرم و حیا می‌کند.

امام جمعه گچساران تقویت ایمان را از ویژگی‌های مؤمنان دانست و تصریح کرد: از مهم‌ترین ویژگی‌های انسان‌های مؤمن، توکل به خدا و ضعیف شمردن غیر خدا است.

حجازی برپایی نماز را از دیگر ویژگی‌های مؤمنان برشمرد و گفت: برپایی نماز به صورت انفرادی نمی‌تواند ویژگی ممتازی برای مؤمنان باشد زیرا یک مؤمن باید تشنه گسترش فرهنگ عبادت و بندگی خدا باشد.

وی انفاق را ویژگی دیگر مومنان عنوان کرد و ابراز داشت: مؤمن واقعی باید به فکر فقرا و مستمندان باشد و نسبت به مشکلات مسلمانان بی‌تفاوت نباشد.

حجازی خداترسان، کسانی که در خلوت و عزلت اعمال خویش را مزمت کرده و پشیمان شوند و اهل توبه و مغفرت را سه گروهی دانست که بر اساس آیات خداوند از شر شیطان در امان خواهند ماند.

جایگاه برگزاری نماز جمعه گچساران وضعیت نامناسبی دارد

خطیب جمعه گچساران در خطبه دوم نماز عبادی سیاسی این شهرستان گفت: جایگاه برگزاری نماز جمعه گچساران بعد از 30 سال آن هم در شهرستانی که به بام نفتی ایران مشهور است، وضعیت مناسبی ندارد.

حجازی تأکید کرد: ستاد برگزاری نماز جمعه دولتی نبوده و هیچ اعتباری از دولت دریافت نمی‌کند بنابراین انتظار می‌رود مؤمنان و مؤمنات و مسئولان بر اساس عشق، علاقه و قصد غربت، بدون هیچ چشمداشتی از این ستاد حمایت کنند.

نماز عید فطر گچساران در مصلای این شهرستان برگزار می‌شود

وی با اشاره به وضعیت مصلای گچساران بیان داشت: با عنایت امام زمان(عج) محل برگزاری نماز عید فطر در گچساران، مصلای ناتمام این شهرستان خواهد بود.

حجازی یادآور شد: در نهایت تأسف فضای مصلای گچساران بسیار کم بوده و مشکلات حادی دارد.

امام جمعه گچساران افزود: با توجه به ازدیاد جمعیت و فضای کم مصلای این شهرستان، فضای مورد استفاده این مصلا باید دو تا سه هکتار افزایش پیدا کند.

حجازی نبود محلی برای پارکینگ خودروی نمازگزاران را یکی از مشکلات مهم و عدیده مصلای گچساران عنوان کرد و ابراز داشت: اگر وضعیت مصلا به این صورت باشد، مردم در مسجد صاحب الزمان شرایط و فضای مناسب‌تری را نسبت به مصلا خواهند داشت و مسئولان باید در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

امام جمعه گچساران با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز قدس خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس روز اوج قدرت‌نمایی مسلمانان جهان در برابر رژیم جعلی صهیونیستی است.

شمارس معکوس نابودی رژیم صهیونیستی آغاز شده است

حجازی تأکید کرد: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس پوزه رژیم غاصب و اشغالگر قدس را به خاک می‌مالد.

وی با اشاره به مشکلات درونی و بیرونی رژیم اشغالگر قدس گفت: خودکشی، خودسوزی و اعتراضات شدید مردمی بر علیه وضعیت نامطلوب و وخیم اقتصادی در این رژیم و مشکلات برون مرزی با کشورهای منطقه شمارش معکوس سقوط رژیم صهیونیستی را آغاز کرده است.

حجازی با یادآوری جمله امام راحل مبنی بر" جهانی بدون رژیم اشغالگر قدس" خاطرنشان کرد: این رژیم در حال سقوط بوده و وعده امام راحل مبنی بر جهانی بدون رژیم صهیونیستی در حال عملی شدن است.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول