اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

جهاد دانشگاهی جبهه فراگیر رشد و بالندگی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی با فعالیت در حوزه‌های مختلف جبهه فراگیر توسعه و پیشرفت کشور در زمینه‌های علمی تحقیقاتی و پژوهشی است.

جهاد دانشگاهی جبهه فراگیر رشد و بالندگی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت 16 مرداد سالروز تشکیل این نهاد انقلاب، در اردبیل اظهار داشت:  33 سال پیش در چنین روزی با فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب و با تصویب شورای عالی فرهنگی جهاد دانشگاهی شکل گرفت و در ابتدا ماموریت یافت به عنوان یک نهاد تاثیرگذار و انقلابی در فضاهای دانشگاهی حضور یافته و به شکل‌گیری یک دانشگاه اسلامی و انقلابی همت کند.

این مسئول ادامه داد: جهاد دانشگاهی به عنوان بازوی اجرایی مدیریت دانشگاه‌ها وظیفه خطیر خود را به شایستگی انجام داده و در دهه 60 بعد از اتمام جنگ و برقراری وضعیت آرامش در کشور، جهاد دانشگاهی رسالت دیگری را در پیش گرفت تا در حوزه پژوهش، تحقیقات و آموزش فعالیت خود را متمرکز کند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل یادآور شد: بیش از 11 سال از راه‌اندازی جهاد دانشگاهی در اردبیل سپری شده و این مجموعه در چهار زمینه آموزشی، پژوهشی، اشتغال و فرهنگی با تمام توان فعالیت داشته است.

قاسمی تصریح کرد: در سه حوزه بحث آموزش را دنبال می‌کنیم که دانشگاه جامع علمی کاربردی، آموزش کارکنان دولت و آموزش تخصصی دانشجویان و اساتید از جمله اینهاست.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل اظهار داشت: در حوزه پژوهشی نیز مرکز خدمات تخصصی، مطالعات شهری و همچنین درمان ناباروری فعال بوده است.

وی اضافه کرد: در دو زمینه گیاهان دارویی با محوریت تحقیق در محصول فندق و بافت استخوان برای اولین بار در کشور اقدامات مثبت و شایسته‌ای را انجام دادیم.

این مسئول در ادامه سخنان خود خبرگزاری ایسنا، ایکنا، مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی و انتشارت این مجموعه را از دیگر حوزه‌های زیر مجموعه جهاد دانشگاهی استان اردبیل اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسمی در پایان سخنان خود اظهار داشت: در یک دهه اخیر به ویژه سه سال گذشته حرکت‌های مثبتی در جهاد دانشگاهی استان اردبیل انجام شده تا تمام فعالیت‌ها به ثمر نشسته و گلخانه جهاد دانشگاهی به گلستان پرثمر تبدیل شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول