اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان تاکید کرد

نمایندگی بانک خون مهم‌ترین کار پژوهشی جهاد دانشگاهی

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد دانشگاهی رفسنجان گفت: نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در رفسنجان به عنوان نخستین شهرستان در کشور از کارهای پژوهشی این مؤسسه است.

نمایندگی بانک خون مهم‌ترین کار پژوهشی جهاد دانشگاهی

مژده سرچشمه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی یک نهاد عمومی و زیر نظر شورای انقلاب فرهنگی در سال 59 در ایران تأسیس شده است، اظهار داشت: کارهای آموزشی و پژوهشی زیادی از بدو تأسیس این نهاد در رفسنجان انجام شده است.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب در بیانات خود فرموده‌اند "من به جهاد دانشگاهی اعتقاد راسخ دارم" و این مایه افتخار است که چنین نهادی در شهرستان رفسنجان از سال 81 تأسیس شده با پیشرفت‌های خوبی همراه بوده است.

مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان بیان کرد: در حال حاضر این مؤسسه دوره‌های آموزشی زبان انگلیسی، کامپیوتر و فنی و مهندسی را به همراه دوره‌های تخصصی برگزار و موفقیت‌های زیادی کسب کرده است.

سرچشمه‌پور عنوان کرد: نمایندگی بانک خون بند ناف رویان در رفسنجان به عنوان نخستین شهرستان در سطح کشور از کارهای پژوهشی این مؤسسه است که مایه مباهات است.

وی ابراز داشت: در بحث دوره‌های آموزشی علاوه بر دوره‌های یاد شده دوره‌های علوم انسانی، علوم پزشکی شامل تکنسین داروخانه دستیار کنار دندانپزشک، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، نمایندگی دوره آموزش بین‌الملل  niit در شهرستان رفسنجان به عنوان تنها شهرستان استان کرمان که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است، فعالیت دارد.

مدیر جهاد دانشگاهی شهرستان رفسنجان ایجاد فرصت های شغلی مناسب برای تمام اقشار جامعه پس از گذراندن دوره های مفید جهاد دانشگاهی را از دیگر موفقیت های این مؤسسه عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول