اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم خبر داد

راه‌اندازی دفتر بازخوانی هویت معنوی قم توسط جهاد دانشگاهی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان قم گفت: دفتر بازخوانی هویت معنوی قم زیر نظر معاونت سیاسی اجتماعی استانداری در جهاد دانشگاهی قم راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی دفتر بازخوانی هویت معنوی قم توسط جهاد دانشگاهی

محمدابراهیم فقیه‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به استقبال شهرداری قم از طرح‌های دانشجویی ارائه شده در زمینه المان‌های شهری اظهار کرد: امیدواریم دانشجویانی که طرح‌های متنوعی را در این خصوص تهیه کرده‌اند بتوانند آثار خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی افزود: جهاد دانشگاهی قم مذاکرات گسترده‌ای در خصوص راه‌اندازی دانشگاه فرهنگ و هنر در استان داشته است و امیدواریم در سال تحصیلی جدید شعبه‌ای از این دانشگاه در قم تاسیس شود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم ادامه داد: پس از قطعی شدن این پیشنهاد و موافقت شورای گسترش وزارت علوم با تاسیس دانشگاه فرهنگ و هنر در قم، رشته‌های مختلفی که قابلیت تدریس در آن داشته باشند مشخص خواهند شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های پژوهشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم گفت: امکان راه‌اندازی بانک خون بند ناف در قم فراهم شده و دریافت این مجوز ارزش زیادی برای جامعه علمی و پزشکی قم دارد.

فقیه‌زاده خاطر نشان کرد: در زمینه استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های نوین در درمان ناباروری نیز جهاد دانشگاهی قم تجهیزات زیادی را در قم فراهم کرده و بهره‌برداری از آن با حضور مدیران ارشد استان آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم با اشاره به پژوهش‌ها و تحقیقات دامی گسترده در سطح استان قم بیان داشت: اخبار خوش این مسئله طی هفته‌های آینده به اطلاع جامعه علمی کشور و مردم استان خواهد رسید.

وی از پیشرفت‌های قابل توجه علمی در مرکز جهاد دانشگاهی قم طی سال‌های اخیر خبر داد و افزود: امیدواریم با تلاش دانشجویان و محققان، رشد بیشتری را در قم شاهد باشیم.

فقیه‌زاده با بیان اینکه دفتر بازخوانی هویت معنوی شهر قم با حضور اساتید دانشگاه‌های سراسر کشور در جهاد دانشگاهی قم پایه‌گذاری شده است ابراز کرد: این دفتر زیر نظر معاونت سیاسی ـ امنیتی استانداری قم مشغول به فعالیت خواهد بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم افزود: این دفتر رهاوردهای خوبی در زمینه معماری و شهرسازی قم با تکیه بر تاریخ پرفراز و نشیب استان خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره علم تا عمل در استان قم گفت: تاکنون 69 اثر در سامانه جشنواره به ثبت رسیده و طی روزهای آینده کارهای اجرایی آن انجام خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول