اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بازاریابی تولیدات روستایی از اشتغال‌زایی مهم‌تر است

خبرگزاری فارس: استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت ایجاد و ترویج اشتغال در شهرها و روستاها گفت:‌ بازاریابی و فراهم شدن زمینه فروش محصولات و تولیدات طرح‌های اشتغالی مددجویان از خود اشتغال‌زایی مهم‌تر است.

بازاریابی تولیدات روستایی از اشتغال‌زایی مهم‌تر است

اکبر نیکزاد در حاشیه بازدید از چند خانواده بی‌سرپرست در روستای مزک و مهریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: ایجاد اشتغال بخشی از کار است که البته خیلی هم مهم و حیاتی است ولی مهم‌تر از آن پیش‌بینی فروش محصولات و تولیدات طرح‌های خوداشتغالی است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استرس و عدم اطمینان از فروش محصولات، بخش زیادی از وقت یک روستایی و یک مجری طرح را می‌گیرد تا به شهر بیاید و محصول خودش را بفروشد.

وی تاکید کرد: مسئولان به‌ویژه مسئولان کمیته امداد که در ایجاد طرح‌های اشتغالی حرف اول را می‌زنند باید روی این بخش کار هم برنامه‌ریزی کنند که محصولات و تولیدات مجریان طرح‌ها به راحتی و با قیمت مناسب به فروش برسد و کسی که کسب و کاری راه می‌اندازد، دغدغه بازاریابی و فروش محصولش را نداشته باشد.

نیکزاد در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به زیاد بودن نیازها و مشکلات مردم تصریح کرد: نیازمندی‌ها در جامعه زیاد بوده ولی امکانات و اعتبارات محدود است که در این وادی باید هم مدیریت به خرج داد و هم اولویت‌بندی کرد تا مشکلات و نیازهای مددجویان و محرومان به تدریج برطرف شود.

وی افزود: همکاران ما در کمیته امداد تاکنون قدم‌های پر خیر و برکتی را در این استان برداشتند و همچنان نیز به مساعدت خود به نیازمندان به شیوه‌های مختلف ادامه داده و در مسیر رفع مشکلات مددجویان، قدم به قدم جلو می‌روند.

مقام ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد از کمیته امداد خواست تا در بحث بازاریابی نیز همانند اشتغال‌زایی به صورت جدی وارد شود.

وی ابراز داشت: در همین خانواده‌هایی که امروز از نزدیک دیدیم، کمیته امداد کارهای خوبی از جمله احداث مسکن و اعطای وام اشتغالی انجام داده که لازم است سایر ادارات نیز در این زمینه مشارکت داشته باشند.

نیکزاد در ادامه به احداث بازارچه تعاون روستایی یاسوج اشاره کرد و گفت: این بازارچه که به تازگی احداث شده، می‌تواند محلی مناسب برای فروش محصولات روستایی و تولیدات محلی، کشاورزی و مشاغل خانگی باشد که امید است برنامه‌ریزی‌های لازم در این مورد صورت گیرد.

به گزارش فارس، بازارچه تعاون روستایی یاسوج در گلستان 10 با هدف حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان برای عرضه مستقیم محصولات خود بدون حضور واسطه‌گر و دلال احداث شده و از اول ماه مبارک رمضان به صورت دائمی فعالیت خود را شروع کرده که امید است نقش مؤثری در ایجاد اشتغال و درآمدزایی کشاورزان به عنوان تولیدکنندگان اصلی ایفا کند.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول