اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی‌، صنایع و معادن استان کرمانشاه خبر داد

بازاریابی برای صنایع کوچک در قالب برپایی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی‌، صنایع و معادن استان کرمانشاه گفت: برای واحدها و صنایع کوچک در قالب برپایی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی بازاریابی خواهد شد.

بازاریابی برای صنایع کوچک در قالب برپایی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، کیوان کاشفی در نشستی که به منظور امضای تفاهم‌نامه بین اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان با شرکت شهرک‌های صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: این تفاهم‌نامه، نخستین تفاهم‌نامه شرکت شهرک‌های صنعتی استان با اتاق بازرگانی در راستای توسعه بازار صنایع کوچک و گسترش همکاری‌های فی‌مابین اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی است.

کاشفی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال با عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: تمام راهکارهایی که می‌تواند شعار سال و منویات مقام معظم رهبری را محقق کند به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: این تفاهم‌نامه برای بهبود فضای کار در صنایع کوچک استان و ایجاد اشتغال و رفع بیکاری موجود در استان است.

رئیس اتاق بازرگانی‌، صنایع و معادن استان کرمانشاه با اشاره به برخی محورهای این تفاهم‌نامه‌، خاطرنشان کرد: این تفاهم‌نامه در سه محور عمده ترسیم شده است.

وی گفت: بازاریابی برای واحدها و صنایع کوچک در قالب برپایی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، برگزاری سمینارها برای معرفی کالای صنایع استان‌، یکی از محورهای این تفاهم‌نامه است.

کاشفی‌، آموزش مسائل اقتصادی را دومین محور تفاهم‌نامه برشمرد و ادامه داد: سومین بخش این تفاهم‌نامه تحقیق و مطالعه در فضای اقتصادی استان است، که در راستای آسیب‌شناسی مشکلات اقتصادی و فضای مناسب کسب و کار در استان است.

رئیس اتاق بازرگانی‌، صنایع و معادن استان کرمانشاه در پایان تصریح کرد: این تفاهم‌نامه یک مقدمه برای محقق شدن اهداف اقتصادی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید دارند لذا همه ما موظف به عمل کردن به این فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول