اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد ایلام:

اشتغالزایی برای مددجویان در اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: ایجاد اشتغال برای مددجویان اولویتی اساسی است.

اشتغالزایی برای مددجویان در اولویت است

علی حسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: ایجاد اشتغال مددجویان سهم مهمی در خودکفایی آنها داشته و بر این اساس این مهم در دستور کار این نهاد قرار دارد.

وی ادامه داد: پرداخت هزار و 150 فقره وام کارانگیزی به مددجویان کمیته امداد ایلام از جمله برنامه‌های این نهاد در راستای ایجاد اشتغال مددجویان است.

این مسئول اضافه کرد: سال گذشته کمیته امداد امام خمینی تلاش ویژه‌ای را در راستای ایجاد اشتغال مددجویان شروع کرده که این روند همچنان در سال جاری استمرار دارد.

احمدی تصریح کرد: این تعداد تسهیلات در قالب 11 میلیارد و 510 میلیون ریال اعتبار به منظور تشویق و ترغیب مددجویان جویای کار این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام گفت: توانمندسازی خانواده‌ها و اتکای آنان به داشته‌های خود از مهم‌ترین سیاست‌های کلان این نهاد است.

وی ادامه داد: بر این اساس برنامه‌های مختلفی از سوی مدیران و کارشناسان کمیته امداد امام خمینی استان ایلام طراحی و تدوین شده است.

این مسئول اضافه کرد: افزایش روحیه اعتماد به نفس در بین افراد مددجو، بررسی و مساعدت بر اساس نیاز مددجو از جمله اولویت‌های مهم کاری این نهاد است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول