اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌دره:

یادواره 114 شهید شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری یادواره 114 شهید این شهرستان خبر داد.

یادواره 114 شهید شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، محراب علی داودی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه امروز همگان است که راه و آرمان شهدا را ادامه دهیم، اظهار داشت: استقلال، عزت، اقتدار و حاکمیت امروز نظام جمهوری اسلامی مدیون شهدای گلگون‌کفن هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایرانی خاطرنشان کرد: باید نوجوانان و جوانان را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کرده و ایشان را در مسیر دفع توطئه‌ها یار و یاور باشیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌دره افزود: همه باید با بصیرت و هوشیاری لازم توطئه‌های دشمنان را شناسایی کرده و با همه توان ضمن دفع این توطئه‌ها زمینه توسعه و تعالی نظام را رقم بزنیم.

وی با تاکید بر لزوم ولایت‌پذیری همه آحاد جامعه اضافه کرد: همگان باید ضمن عملیاتی کردن فرامین مقام معظم رهبری در این مسیر گام برداشته و با همکاری و همبستگی لازم توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

داودی با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: باید حماسه‌های دفاع مقدس را گرامی و عزیز داشته و این حماسه‌ها به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌ پیروزی‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خرم‌دره در ادامه از برگزاری یادواره 114 شهید این شهرستان همزمان با روز شهادت امام علی (ع) خبر داد و گفت: این یادواره با همکاری سپاه، حوزه شهید کلاهدوز و گمنام و همچنین هیئت ابا صالح ‌المهدی در مسجد امام حسین (ع) خرم‌دره برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت هشت فردا شب و با سخنرانی امیر سرتیپ واعظی برگزار می‌شود.

داودی برگزاری یادواره‌های شهدا را گام بسیار ارزشمندی در راستای ترویج و گسترش هر چه بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه عنوان و تصریح کرد: ترویج این فرهنگ درمیان جوانان، ایشان را برای مقابله با توطئه‌های دشمن آماده می‌کند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول