اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

اعتقاد عملی مسئولان در ستاد یادواره شهدا ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک داشتن اعتقاد عملی از سوی مسئولان برای پیشبرد اهداف ستاد یادواره شهدا را ضروری دانست.

اعتقاد عملی مسئولان در ستاد یادواره شهدا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک استان قزوین، هوشنگ اعلایی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی ستاد یادواره شهدای شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت: مسئولان نباید برای رفع تکلیف اداری در جلسات ستاد یادواره شهدا شرکت کنند بلکه باید با اعتقاد عملی و کامل در این جلسات حضور یابند.

وی افزود: در برگزاری یادواره‌های شهدا باید دو جنبه محتوایی، چگونگی برگزاری یادواره، دعوت از مدعوین و نیز حضور سخنران مورد توجه قرار گیرد تا آحاد جامعه به ‌ویژه نسل جوان از یادواره‌های شهدا بهره وافی و کافی را ببرند.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه اقتدار، امنیت و آرامش موجود در کشور را مرهون خون شهدا هستیم، خاطر‌نشان کرد: امروز خانواده‌های معزز شهدا ستاره‌های درخشان کشور هستند که تکریم و احترام به آنان لازم و ضروری است.

اعلایی بیان کرد: اگر امروز قاطعانه به استکبار جهانی نه می‌گوییم و پرچم رژیم صهیونیستی را به زیر پا می‌افکنیم و به برکت خون پاک و سرخ شهدای گلگون‌کفن بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک از بی‌توجهی برخی از آحاد جامعه به خانواده‌های معظم شهدا انتقاد کرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی باید در راستای کمک به ستاد یادواره شهدای شهرستان آبیک و نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه گام برداشته و نقش بسزایی ایفا کنند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول