اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی:

یادواره 72 شهدای روحانی خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی از برگزاری یادواره 72 شهدای روحانی این استان در سال جاری خبر داد.

یادواره 72 شهدای روحانی خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

حجت الاسلام محمد تقی احمدی خرم بعد از ظهر امروز در دیدار با استاندار خراسان‌شمالی گفت: بر اساس برنامه قرار است تا این یادواره قبل از 28 صفر امسال با حضور مسئولان ،خانواده شهدا و مردم برگزار شود.

وی با بیان اینکه تاکنون کارهای خوبی برای برگزاری این یادواره انجام شده است افزود: آثار و پرونده این شهدا مورد بررسی دقیق قرار گرفته و قرار است تا آثاری مثل کتاب و زندگینامه این شهدا انتشار یابد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه برای برگزاری هر چه بهتر یادواره شهدا کمیته‌های مختلفی تشکیل شده است گفت: با این وجود نیازمند همکاری بیشتر از ناحیه ادارات به منظور برپایی هر چه بهتر یادواره 72 شهدای روحانی خراسان‌شمالی هستیم.

حجت الاسلام احمدی خرم خاطرنشان کرد: البته در شهرستان‌ها یادواره شهدای روحانی برگزار شده و این نخستین یادواره شهدای روحانی استان است.

وی هدف از برگزاری این یادواره را شناساندن هر چه بیشتر شهدای روحانی به مردم و تجلیل از خانواده‌های آن‌ها ذکر کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی همچنین برگزاری یادواره سرداران و شهدای خراسان‌شمالی را از برنامه‌های سپاه استان در سنوات آینده عنوان کرد.

به گزارش فارس خراسان‌شمالی دو هزار و 640 شهید را در راه دفاع از کیان اسلامی تقدیم کرده است.این استان به لحاظ تعداد شهدا به نسبت جمعیت بالاترین شهدا را در بین استان‌های کشور اهدا کرده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول