اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ملایر خبر داد

برگزاری یادواره شهدای کارمند در ملایر

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ اجتماعی فرماندار ملایر از برگزاری یادواره 74 شهید کارمند ملایر همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدای کارمند در ملایر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سید رسول حسینی صبح امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ملایر با بیان اینکه کارگروه اجتماعی فرهنگی این شهرستان در راستای بررسی برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی در شهرستان تشکیل شد و پیگیری مصوبات قبلی را در بر دارد، افزود: همزمان با هفته دولت در سراسر کشور برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که در شهرستان نیز هر ساله برنامه‌ها از جمله افتتاح و بهره‌برداری، کلنگ‌زنی و برنامه‌های متناسب با این هفته برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز همزمان با هفته دولت یادواره 74 شهید کارمند شهرستان ملایر با حضور سخنران برجسته کشوری در سینما فرهنگیان ملایر با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و مسئولان برگزار می‌شود.

معاون فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر یک‌هزار و 100 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، گفت: در راستای اطلاع‌رسانی در خصوص برگزاری این یادواره بر دستگاه‌های اجرایی و نهادها لازم است همکاری لازم و اطلاع‌رسانی درست و به موقع در این زمینه را داشته باشند.

وی در ادامه از برگزاری مراسم چهلم شهدای گمنام در بام ملایر در پنجشنبه هفته جاری خبر داد و گفت: در این راستا نیز باید برنامه‌ریزی برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم صورت گیرد.

حسینی اظهار داشت: در سه نقطه شهرستان ملایر شامل امامزاده عبدالله، بام ملایر و دانشگاه ملایر شهدای گمنام دفن شده‌اند.

وی افزود: طبق اعلام سپاه ناحیه ملایر، در ماه مبارک رمضان سپاه این آمادگی را دارد که هر شب به ویژه در شب‌های احیاء، برنامه‌های مختلفی را در بام ملایر برگزار کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر نیز ضمن ارائه عملکردی از برنامه‌های فرهنگی این دانشگاه از کسب مقام برتر دانشگاه آزاد واحد ملایر در اقامه نماز در بین 400 دانشگاه خبر داد.

مجید شمس گفت: این دانشگاه در طی سال جاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و مسابقات مختلفی را با حضور دانشجویان دانشگاه‌های مختلف برگزار کرده است که مهمترین آن همایش یاران فرهنگی منطقه 5 بوده که منتخبان فرهنگی دانشگاه‌های آزاد در آن حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول