اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین یادواره شهدای تابستان 90 لشکر 22 کردستان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای تابستان سال 90 لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان با حضور گسترده اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معزز شهدا در سنندج برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای تابستان 90 لشکر 22 کردستان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج،‌ فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان عصر امروز در نخستین یادواره شهدای تابستان سال 90 لشکر 22 که در برابر مزدوران و اشرار پژاک در نقاط مرزی آذربایجان‌غربی و کردستان به شهادت رسیدند، اظهار کرد: زنده‌کردن یاد شهدا و تداوم راه آنان عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف برای همیشه تضمین می‌کند.

‌حمزه فلاح افزود: یادآوری رشادت‌ها، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های شهدا از جمله نیازهای کنونی جامعه اسلامی بوده و هرگونه کم‌کاری در این حوزه صدمات جبران‌ناپذیری را به آینده نظام اسلامی وارد می‌کند.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: خانواده شهدا و همرزمان این بزرگواران مسئولیت سنگینی را در راستای نشر اهداف و آرمان‌های والای شهدا برعهده داشته و در این برهه زمانی بیش از پیش به مکتب شهدا و آرمان‌های والای آنان نیاز داریم.

فلاح افزود: رمز زنده بودن و پیروزی همیشگی انقلاب اسلامی در زنده بودن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و تا زمانی که این فرهنگ والا و آموزه‌های این مکتب در ایران اسلامی نمایان باشد هیچ دشمنی نخواهد توانست فکر دخالت و توطئه‌افکنی در کشور را در ذهنشن جاری نماید.

وی خاطر نشان کرد: مکتب شهدا والاترین و مترقی‌ترین مکتبی بود که جوانان مخلص و متدین ایران اسلامی با تکیه بر این مکتب در برابر جبهه کفر و منابع نظامی و مالی بیش از 148 کشور دنیا ایستادگی کرده و 8 سال مقاومت جانانه انجام دادند.

فرمانده لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: عشق به خدا و ایمان راسخ قلبی همراه با ولایت‌مداری و تبعیت از منویات عالمانه رهبری از جمله شاخص‌هایی بود که شهدا برای نسل‌های آینده انقلاب به میراث گذاشته و به جرأت می‌توان گفت که تنها راهکار برون‌رفت و مقابله با توطئه‌های روزافزون دشمنان نیز تکیه بر مکتب شهدا و آرمان‌های والای آنان است.

فلاح افزود: خدمت به مردم کردستان والاترین عبادت بوده و باید همواره مدنظر مسئولان قرار گیرد چراکه جای جای این خاک خون رنگ مزین به خون ده‌ها هزار شهید انصار و مهاجر است.

در پایان این مراسم علاوه بر اجرای مداحی و نوحه‌سرایی توسط مداحان اهل بیت(ع)، از خانواده‌های شهیدان اسماعیل کرمی، حبیب‌الله عبدالملکی، علی رضایی، حسین برشان، سیدسلمان موسویان‌فر، رضا عباسی‌خودلان، حسین رضایی و سیدجلال عزیزی که تابستان سال گذشته در جریان مبارزه با اشرار گروهک پژاک در مرز آذربایجان‌غربی و کردستان به شهادت رسیدند، تجلیل شد.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول